• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

انبار لوازم مستهلک در محاصره آتش
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

انبار لوازم مستهلک در محاصره آتش

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  ساعت 8:07 دقیقه صبح امروز طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی آتش سوزی در یک انباری واقع در میدان چی چست به سمت پل ابوذر ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه با هماهنگی آتش نشانان ایستگاه شماره 8 را به همراه یک دستگاه خودروی تانكر حامل آب روانه محل حادثه کرد.
هادی حسن زاده افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه که خود در محل حضور داشت در این خصوص اظهار کرد: دود غلیظی فضای محل حادثه را فرا گرفته بود که از دور قابل مشاهده بود و با نزدیک شدن به محل حادثه مشاهده گردید یک باب انباری لوازم مستهلک که درب آن بسته بود به وسعت 200 متر مربع در حال آتش سوزی می باشد و شعله های آتش و دود به آسمان زبانه می کشید.
وی افزود: با توجه به حجم بالای آتش سوزی قسمتی از سقف انباری تخریب شده بود که آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه پس از شکستن قفل انباری و ایمن سازی محل و تجهیز خود به دستگاه تنفسی و با رعایت اصول اولیه، ایمنی اقدام به قطع برق و گاز انباری کرده و با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی شروع به شعله زنی و مهار شعله های سرکش آتش که در حال سرایت و ورود به منزل مسکونی مجاور این انبار بود را از سه جهت آغاز کردند و در مدت زمان کوتاهی توانستند مهار کنند.
وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان با جدا سازی مواد پلاستیکی انبار شده و اطفاء حریق توانستند پس از گذشت 2 ساعت عملیات سخت و طاقت فرسا، آتش این انبار را مهار و خاموش کردند.
حسن زاده تصریح کرد: آتش نشانان پس از اطمینان از عدم شعله وری مجدد و ایمن سازی محیط و تحویل محل حادثه به مالک و نیروی انتظامی حاضر در محل به عملیات خود خاتمه دادند.

Print
301 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان