• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

انتخاب شهردار ارومیه به عنوان رییس کمیته زیست پذیری و توسعه پایدار مجمع شهرداران آسیایی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

انتخاب شهردار ارومیه به عنوان رییس کمیته زیست پذیری و توسعه پایدار مجمع شهرداران آسیایی

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، در نشستی مجازی که با حضور دبیرکل  مجمع شهرداران آسیایی(AMF) برگزار شد، محمد حضرت پور شهردار ارومیه به عنون رییس کمیته زیست پذیری و توسعه پایدار مجمع شهرداران آسیایی انتخاب شد.

این انتخاب از بین بیش از 50 کلانشهر بین المللی و 10 کلانشهر داخلی انجام شد که موفقیتی برای شهرداری ارومیه در حوزه بین المللی محسوب می شود.

همچنین میثم مظلومی مسئول امور بین الملل مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه نیز در این نشست به دبیری این کمیته انتخاب شد.

گفتنی است AMF و یا همان مجمع شهرداران آسیایی در زمینه های مختلف از جمله شهر هوشمند، زیست پذیری، درآمد پایدار، حمل و نقل، سلامت، توسعه پایدار و بسیاری مسائل مدیریت شهری با شهرداری های قاره آسیا هماهنگی و همکاری لازم را انجام می دهد و در این راستا تجربیات شهرداری های موفق را نیز  به اشتراک می گذارد.

شهرداری ارومیه طی دو سال گذشته و با حساسیت و توجه ویژه ای که بر روی مسائل بین الملل و ضرورت تعامل و همکاری در راستای دیپلماسی شهری دارد، موفقیت هایی در خور توجه در این حوزه با در نظر گرفتن نوپا بودن این مباحث در سطح مدیریت شهری به دست آورده است و اخیراً با تقویت حوزه امور بین الملل در چهارچوب مدیریت ارتباطات و امور بین الملل که با حمایت های حضرت پور شهردار و احمدزاده مدیر ارتباطات و امور بین الملل در حال پیگیری است شاهد به نتیجه رسیدن بسیاری از اقداماتی خواهیم بود که تاکنون در سطح شهرداری ارومیه انجام نگرفته است.

Print
324 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان