• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

انجام مطالعات طرح تدوین سند جامع سرمایه گذاری و گردشگری درارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

انجام مطالعات طرح تدوین سند جامع سرمایه گذاری و گردشگری درارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ «سیدهادی ذاکر» با بیان اینکه شیوه نامه ای برای چگونگی جذب و همکاری با سرمایه گذاران تنظیم و به تمام شهرداران کشور ابلاغ شده است، اظهار کرد: بر اساس این شیوه نامه در شورای اسلامی شهر تصمیم گیری شده و در مورد رعایت شیوه نامه و چگونگی جذب سرمایه گذاری به شهردارارومیه تفویض می شود.

وی افزود: نحوه سرمایه گذاری ابتدا در کمیسیون بررسی و بعد به کمیسیون عالی سرمایه گذاری به ریاست شهردار ارجاع داده شده و بعد از طی شدن این مراحل با رعایت مفاد شیوه نامه ای، شهردار با سرمایه گذار داخلی و خارجی وارد مذاکره می شود.

رئيس کميسيون سرمايه گذاري، مشارکت و گردشگري شوراي اسلامي شهر اروميه با اشاره پروژه هاي سرمايه گذاري در دست اجرا در سطح شهر ارومیه ، بیان کرد: مجتمع تجاری تفريحی رزت، مجتمع سرمايه گذاری اورياد، و مجتمع تجاری و تفریحی تکبير فتح ، تقاطع غیر هم سطح آذربایجان و سرو ا از جمله پروژه های سرمایه گذاری در دست اجرا است .

وي با اشاره به اجرای تراموا در شهر ارومیه، گفت: اکنون مطالعات اجرای ترموا به طول 15 کیلومتر در هسته مرکزی شهر ارومیه در دست مطالعه است.

ذاکر افزود: برای راه اندازی تراموا بیش از 100ميليارد بودجه در نظر گرفته شده که بعد از راه اندازي آن شاهد کاهش ترافيک خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شهر ارومیه از نبود دنیا بازی مدرن برای پرکردن اوقات فراغت جوانان رنج می برد، گفت: باید با جذب سرمایه گذار برای ایجاد دنیای بازی خلا نبود آن را درشهر پر کنیم.

ذاکر از مطالعات طرح تدوین سند جامع سرمایه گذاری و گردشگری در شهر ارومیه خبر داد و بیان کرد: سرمایه گذاری تک بعدی بدون برنامه در هر شهر و منطقه ای باعث به وجود آمدن آسیب های اجتماعی و اقتصادی در آن شهر خواهد گردید.

وی با اشاره به راه ندازی تله کابین شهر ارومیه، اظهار کرد: متاسفانه راه اندازی تله کابین شهردرارومیه به فراموشی سپرده شده است که در این زمینه شهرداری ارومیه خواهان راه اندازی آن است.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر اینکه از حضور سرمایه گذاران در ارومیه استقبال می شود، گفت: شهرداری ارومیه تسهیلاتی چون تخفیف در پروانه ساخت و زمین برای برای اجرای پروژه به سرمایه گذار ارائه می دهد تا سرمایه گذاران با آسودگی و امنیت کامل در شهر سرمایه گذاری کنند.

Print
882 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان