• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

انفجار منزل مسکونی محله ابوذر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

انفجار منزل مسکونی محله ابوذر

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، در ساعت 5:13 دقیقه صبح امروز با تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ آتش نشانان ایستگاه شماره 1 را به سوی آدرس اعلام شده واقع در خیابان ابوذر کوچه 47 حرکت کردند.
ابراهیم شاد قوشچی به نقل از حجت شکوری افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در زمینه چنین اظهار داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید محل حادثه یک ساختمان دو طبقه مسکونی است که ناگهان انفجار و آتش سوزی شدیدی در واحد مسکونی طبقه دوم آن رخ داده که بر اثر این انفجار یک نفر دچار مصدومیت شده بود.
وی افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله و بی درنگ با قطع جریان برق و گاز وارد طبقه اول ساختمان شده و به جستجو پرداختند که خوشبختانه هیچ گونه آتش سوزی در داخل این منزل دیده نشد.
وی خاطر نشان کرد: شدت انفجارناشی از گاز به قدری بود که علاوه بر خردشدن شیشه های در و پنجره های این واحد مسکونی، یکی از پنجره های مشرف به خیابان از جا کنده شده و به همراه مقداری از لوازم به داخل خیابان پرتاب شد.
وی تصریح کرد: یکی از ساکنان طبقه دوم که مردی حدوداً 22 ساله بود به علت وقوع این انفجار از ناحیه سر، دست و صورت دچار سوختگی شد که بلافاصله با کمک آتش نشانان از محل خارج و تحویل امدادگران اورژانس شد.
شکوری در پایان یاد آور شد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محیط و انجام عملیات لکه گیری به عملیات خود پایان داده و به ایستگاه خود برگشتند

Print
250 رتبه بندی این مطلب:
3/0
دی ان ان