• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

انفجار و اتش سوزی در منزلی یک کشته بر جای گذاشت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

انفجار و اتش سوزی در منزلی یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ ساعت 4:57 بامداد امروز انفجار در یک منزل مسکونی واقع در خیابان میر آقایی کوچه اول از طرف شاهدان و همسایگان به سامانه 125 آتش نشانی ارومیه اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 7 و 5 با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

ابراهیم شاد قوشچی به نقل از قاسم دانا افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این خصوص چنین اظهار داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید در طبقه همکف یک ساختمان 3 طبقه پس از انفجار اتش سوزی رخ داده و شعله های آتش دود از پنجره ها به بیرون زبانه میکشید و به سرعت در حال سرایت به طبقات بالایی بود.

وی افزود: شدت انفجار به حدی بود که شیشه های خانه های اطراف شکست آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محیط و قطع جریان برق و گاز محل حادثه دیده به دو گروه تقسیم شده و گروه اول با به کار گیری تجهیزات انفرادی و بستن دستگاه تنفسی، با کمک دو رشته لوله آب دهی شروع به عملیات اطفاء حریق کرده و گروه دوم نیز شروع به جستجوی محبوسین احتمالی از داخل شعله های آتش و دود کردند.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای عملیاتی در مدت زمان کوتاهی از دو جهت توانستند خود را به کانون آتش که در حال پذیرایی منزل بود رسانده و شعله های سرکش آتش را مهار و خاموش کردند.

وی تصریح کرد: گروه دوم نیز در حین عملیات تفحص به جوان 25 که در بیهوش در کنار در افتاده بود برخورد کرده و سریعاً به بیرون انتقال داده و تحویل کادر اورژانس حاضر در محل کردند و پس از انجام معاینات اولیه،متأسفانه فوت جوان 25 را مورد تأیید قرار دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی محل و دادن تذکرات ایمنی به ساکنان ساختمان، محل حادثه را جهت انجام اقدامات قانونی به عوامل انتظامی سپرده و به عملیات خود پایان دادند.

Print
314 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان