• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اولویت اصلی ما تحقق خواست و رفع مطالبات مردم است/آمادگی روابط عمومی شهرداری جهت دریافت پیشنهادات و شنیدن مشکلات
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اولویت اصلی ما تحقق خواست و رفع مطالبات مردم است/آمادگی روابط عمومی شهرداری جهت دریافت پیشنهادات و شنیدن مشکلات

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ صادق حسین دوستی صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: ستاد ویژه پیشگیری ازشیوع  ویروس کرونا در شهرداری ارومیه فعال است که این ستاد در دو حوزه برون سازمانی و درون سازمانی در حال ارائه خدمات پیشگیرانه است .

وی با اشاره به حوزه برون سازمانی، عنوان کرد:  در حوزه برون سازمانی اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا شامل ضد عفونی معابر به ویژه درهسته مرکزی، ضدعفونی بازار و مراکز خرید و ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی است.

حسین دوستی گفت:  پایش سلامت کارکنان شهرداری و غربالگری آنها و کنترل رعایت پروتکل های بهداشتی در سازمان ها و سطح مناطق 5 گانه شهرداری ارومیه از جمله اقدامات درون سازمانی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

وی از شهروندان درخواست کرد جهت شکست ویروس کرونا  و جلوگیری از تشدید شیوع آن پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده را رعایت کنند.

حسین دوستی در ادامه با بیان اینکه ماهیت معاونت برنامه ریزی شهرداری ارومیه فرابخشی، پشتیبانی و بسترسازی جهت ارایه خدمات توسط سازمان ها است، بیان کرد:  نگاه به گذشته؛ تحلیل گذشته، رصد حال و اتخاذ چشم اندازه هایی برای آینده جهت تحقق برنامه  در سطح شهرداری از اهداف مهم این معاونت است.

وی عنوان کرد:  در هر سیستم اداری یک مدل برنامه ریزی برای حرکت رو به جلو و حرکت در مسیر معین وجود دارد و همچنین منابع لازم برای تحقق این اهداف صورت می گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه  گفت: ماهیت وجودی شهرداری ها مردم و اولویت اصلی ما نیز تحقق خواست و رفع مطالبات مردم است و این مهم از جمله محورهای اصلی در معاونت برنامه ریزی  است.

وی با اشاره به اجرای مدل تعالی سازمان در شهرداری ارومیه، بیان کرد: در مدلی تعالی سازمان تمام ظرفیت های سازمانی در جهت ارائه خدمات بهینه  و در راستای تحقق اهداف سازمان به کار گرفته می شود که با اجرای این برنامه ها در مجموعه سازمان با هدف رو به جلو حرکت می کند.

حسین دوستی بیان کرد:  در حوزه برنامه ریزی از یک مدل برنامه 5 ساله استفاده می کنیم که به منابع سازمان توجه کند و سازمان  را در مسیر رو به هدف ارزیابی می کند .

به گفته وی استفاده از مدل برنامه ریزی تعالی ، سازمان را صاحب یک  برنامه نگاه محور می کند و این مهم در یک سیستم جزو ملزومات پیشرفت است .

حسین دوستی با بیان اینکه این فرایندها جهت ارتقاء راندمان کاری و افزایش رضایت شهروندان اجرا می شود، بیان کرد:  شهروندان می توان هر گونه انتقادات و پیشنهادات خود در حوزه برنامه ریزی و تدوین برنامه ها با سامانه 137 در میان بگذارند.

به گفته وی تمام تلاش ها بر بکارگیری نرم افزارهای نوین سعی در ایجاد بیشتر و ارتقاء  پل های ارتباطی مردم با شهرداری معطوف شده است و در این راستا نرم افزار چشم شهروندی راه اندازی شده و شهروندان می توانند با نصب این نرم افزار با شهرداری ارومیه در ارتباط  باشند.

حسن دوستی افزود:  همچنین روابط عمومی شهرداری ارومیه و روابط عمومی های تابعه آماده شنیدن مشکلات و پیشنهادات مردم است تا این مشکلات رفع و پیشنهادات نیز درروند اجرای برنامه ها و پروژه ها لحاظ شود.

وی با اشاره به میزان مشارکت مردم در تامین هزینه های زندگی شهری ، بیان کرد:  بودجه های سالیانه شهرداری ارومیه طی هر سال به میزان 70 و 80 درصد  تحقق می یابد و افزایش و کاهش  تحقق به میزان مشارکت مردم بستگی دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه افزود:  مشارکت شهروندان در تامین درآمدهای شهرداری ها و تحقق بودجه های سالیانه  در توسعه و عمران شهری و افزایش رفاه شهروندی نقش بسزایی دارد.

Print
282 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان