• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اکثر شهروندان از کارت بلیط الکترونیکی استفاده می کنند/ اشاعه فرهنگ استفاده بهینه از ظرفیت کارت بلیط الکترونیکی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اکثر شهروندان از کارت بلیط الکترونیکی استفاده می کنند/ اشاعه فرهنگ استفاده بهینه از ظرفیت کارت بلیط الکترونیکی

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  مهدی مژدهی فر با بیان این که از سال های اخیر استفاده از کارت بلیط الکترونیک در ناوگان اتوبوس رانی شهر ارومیه توسط شهروندان صورت می گیرد،  بیان کرد:  در حال حاضر اکثر شهروندان از کارت بلیط الکترونیکی استفاده می کنند.

وی عنوان کرد:  در حال حاضر کارت بلیط الکترونیک در تمامی باجه‌ها به اندازه کافی وجود دارد و اخیرا 40 هزار کارت تهیه کردیم.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه  با بیان این که قیمت کرایه ناوگان اتوبوس رانی از طریق استفاده از کارت بلیط الکترونیک نسبت به پرداخت نقد کمتر است،  ادامه داد:  به شهروندان  توصیه می‌کنیم که از کارت‌های الکترونیک استفاده کنند تا دچار مشکل نشوند چرا که این مهم به نفع خودشان است و در صورت مشاهده باجه بدون کارت الکترونیک به سازمان اطلاع دهند.

وی با اشاره به اشاعه فرهنگ استفاده بهینه از ظرفیت کارت بلیط الکترونیکی،  بیان کرد:  جهت اشاعه فرهنگ استفاده بهینه از ظرفیت الکترونیکی کارت بلیط، بر روی کیوسک های فروش و شارژ بلیط الکترونیکی طرح های در این خصوص طراحی شده است و همچنین جهت ایجاده جلوه مناسب در سطح شهر و تشویق شهروندان این کیوسک ها بازسازی و زیباسازی شده است.

Print
412 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان