• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ایده ها و پیشنهادات شهروندان در خدمت توسعه و عمران شهری قرار می گیرد.
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ایده ها و پیشنهادات شهروندان در خدمت توسعه و عمران شهری قرار می گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات  و اموربین الملل شهرداری ارومیه، صادق حسین دوستی در آیین رونمایی از پروژه های فاخر سازمان فناوری اطلاعات شهرداری در صحن شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد:   شهروندان ایده ها  و پیشنهادات  خود  را در اختیار شهرداری از طریق نرم افزار ایده شهر  قرار می دهند.

وی افزود:   ایده  ها و پیشنهادات شهروندان از طریق این سامانه جمع آوری و در اختیار اداره پژوهش و خلاقیت شهرداری جهت توسعه و عمران شهری  قرار داده می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه خاطر نشان کرد:  با راه اندازی سامانه ایده شهر،  فاصله بین مردم و شهرداری  کاهش می یابد .

حسین دوستی ادامه داد: همچنین در راستای ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار ارومیه، سامانه ای طراحی و در دسترس است که شهروندان می توانند از طریق آن به طور مستقیم پیامها، درخواست، انتقادات و پیشنهادات خود را بدون واسطه به سمع و نظر شهردار محترم برسانند.

وی یادآور شد: تمامی تلاشها در حوزه فناوری اطلاعات برای آسایش و رفاه هرچه بیشتر شهروندان، الکترونیکی شدن امور و کاهش خطاها و تخلفات احتمالی است و امیدواریم با حمایتهای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه موفقیت های هرچه بیشتری را در حوزه شهر هوشمند به دست بیاوریم.

گفتنی است طی روزهای آینده نیز سامانه شهروندسپاری شهرداری منطقه یک نیز در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و شهرداری هوشمند مورد بهره برداری قرار می گیرد.

Print
330 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان