• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ایمن سازی وسایل بازی کودکان در بوستان های شهری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ایمن سازی وسایل بازی کودکان در بوستان های شهری ارومیه


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت:  وسایل بازی کودکان در بوستان های شهری با هدف حفظ ایمنی و تامین سلامتی کودکان ساماندهی و ایمن می‌شود.
به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، علی شایگان بیان کرد:  در راستای سیاست‌های کلی مدیریت شهری و ضرورت ایمن سازی وسایل بازی کودکان در پارک‌های شهری به منظور آسودگی خاطر خانواده‌ها و حفظ ایمنی و تامین سلامتی کودکان هنگام استفاده از این امکانات، این وسایل بصورت مستمر بازدید و در صورت نیاز مرمت و بازسازی می شود.

 

وی افزود: در این راستا عملیات تعمیر و بهسازی وسایل بازی کودکان در پارک گل یاس واقع در خیابان ارشاد توسط همکاران سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه انجام شد.

شایگان با اشاره به نصب کف پوش برای ست های بازی کودکان در بوستان های شهری، عنوان کرد: نصب کف پوش برای ست های بازی کودکان در بوستان های سطح شهرارومیه در دست اجرا است .

وی گفت: عملیات نصب کف‌پوش در مجموعه بازی مدرن کودکان، جهت ایمنی بیشتر، محافظت و پیشگیری از هرگونه حوادث احتمالی، توسط سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه انجام می شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: در این راستا عملیات نصب کف‌پوش در مجموعه بازی کودکان در پارک قائم واقع در منطقه یک شهری با هدف تامین امنیت ورفاه حال شهروندان اجرا شد.

Print
284 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان