• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از پروژه های عمرانی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از پروژه های عمرانی

در این بازدید شهردار ارومیه اعلام داشت که شهرداری در قالب مصوبات شورا و با تکیه بر بودجه سال 92 راهبری پروژه های عمرانی را انجام می دهد و تمام تأکید مان در امورات عمرانی رعایت اصول فنی و الزامات آیین نامه ای در ساخت پروژه ها می باشد.

در این بازدید مهندس صفری معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه از پیشرفت 99 درصدی پروژه های فاخر شهر خبر داد و گفت: شهرداری ارومیه با درایت و پشتکار شهردار ارومیه و مصوبات شورای اسلامی شهر اقدام به ساخت پروژه های روگذر و زیرگذر در جهت روان سازی بار سنگین ترافیکی و کاهش و صرفه جویی در مصرف سوخت نموده است.

وی در ادامه سخنانش از افتتاح تقاطع های غیر همسطح امام علی (ع) و میثم در مورخه 29/8/92 و اتمام عملیات تقاطع های میرزای شیرازی و برق با باهنر تا پایان دهه فجر امسال خبر داد.

صفری همچنین اظهار داشت: پیشبرد پروژه های عمران شهری یکی از سیاستهای کلی شورای اسلامی شهر در راستای خدمات رسانی بهینه به شهروندان بوده است که با افتتاح پروژه های در دست اجرا گام مؤثری در روند عمرانی شهر برداشته خواهد شد که بنده جا دارد از زحمات و تلاش های شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه به جهت حمایتهایشان تشکر و قدردانی نمایم. در طی این بازدید نکاتی نیز از اعضای شورای اسلامی شهر در جهت بهبود روند کار یادآوری گردید.

Print
1539 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان