• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بازدید رییس واعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از مراحل اجرا و پیشرفت پروژه های سرمایه گذاران داخلی وخارجی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بازدید رییس واعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از مراحل اجرا و پیشرفت پروژه های سرمایه گذاران داخلی وخارجی

پرویز جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در این دیدار با اشاره به قرارداد شهرداری با شرکت پیمانکار گفت:این عملیات جزو یکی از فاخرترین پروژهای شهرداری ارومیه خواهد بود که در خصوص تأخیر در اجرای عملیات آن هیچ عذری قابل پذیرش نیست.

این مقام مسئول افزود:از زمان برگزاری جلسات قبل تاکنون هیچ گونه پیشرفتی در پروژه مشاهده نشده است که این جای نگرانی دارد و تأمین منابع مالی و تسریع در ادامه اجرای این پروژه از ضروریات آن در مرحله کنونی است.

عادل فتاحی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه و نائب رئیس کمیسیون عمران،برنامه ریزی شهری و حمل و نقل نیز با اشاره به اینکه این پروژه انقلابی در عرصه ساخت و ساز در ارومیه از لحاظ سرعت اجرا و تعداد طبقات است گفت:تعامل فی ما بین و تنگاتنگ بین شرکت خانه سازی و پیمانکاران پروژه و تأمین منابع مالی آن از لازمه های اجرای هرچه سریعتر و بهتر این پروژه مشارکتی و عظیم خواهد بود.

ذاکر،رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت نیزضمن تقدیر از همه تلاشگران این پروژه  ابراز امیدواری کرد که پروژه در موعد مقرر به پایان برسد.وی همچنین از بازدید متناوب اعضای شورای شهر از محل پروژه و سایر طرحهای سرمایه گذاری در آینده خبر داد.

پناهی،عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه نیز با اشاره به استفاده از منویات مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) و مدیریت جهادی در چنین پروژه هایی گفت:با تلاش بیشتر می توان چنین پروژه های عظیمی را به عنوان فرصتی تبدیل کرد که به عنوان الگوی پروژهای مشارکتی در منطقه تبدیل شود.

در ادامه این بازدیدها اعضای شورای اسلامی شهر از محل پروژه اوریاد نیز بازدید نمودند واز  نزدیک شاهد مراحل پیشرفت این پروژه شدند.

در پایان اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از همه مدیران و پیمانکاران پروژه ها خواستار اجرای هر چه سریعتر مراحل اجرایی و رفع موانع پیشرفت شدند و نیز حمایت همه جانبه شورا و شهرداری را از این پروژه ها اعلام داشتند. 

Print
1098 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان