• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بازنشستگان شهرداری ارومیه تجلیل شدند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بازنشستگان شهرداری ارومیه تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، شهردار ارومیه در مراسم تجلیل از بازنشستگان شهرداری ارومیه با قدردانی از تلاش ها ی شبانه روزی بازنشستگان شهرداری ارومیه در زمان خدمت، عنوان کرد: امروز آرامش و زیبایی شهر ارومیه مدیون خدمات و تلاشهای شبانه روزی این بزگواران در زمان خدمت است، بازنشستگانی که سالیان سال برای نسل های کنونی و گذشته زحمت کشیده اند و لازم است نه تنها امروز بلکه درتمام لحظات از آنها تجلیل کرد.

محمد حضرت پور با بیان اینکه تجربه بازنشستگان سرمایه گرانبهایست و می‌تواند نقش موثری را در رشد و توسعه جامعه به همراه داشته باشد، اظهار کرد: در این راستا شهرداری ارومیه تهیه کتابچه ی از تجربیات و خاطرات بازنشستگان شهرداری ارومیه را در دستورکاربرنامه های خود قرارخواهد داد.

وی افزود: تجربه‌های بازنشستگان گنجینه ارزشمند برای نسل های آینده است و باید این گنجینه ارزشمند را قدر دانسته و از آن استفاده کرد.

شهردار ارومیه با اشاره به تحمیل هزینه های زیاد به بازنشستگان در دوران بازنشستگی، عنوان کرد: دراین راستا شهرداری ارومیه به منظور رفاه بیشتر بازنشستگان شهرداری اقدام به اعطای برگه سهام از طریق شرکت تعاونی تولیدی و توزیعی اعتماد گسترارومیه کرده است و بازنشستگان می توانند با خرید سهم در این شرکت سرمایه گذاری کنند.

معاون امور مالی و اداری شهرداری ارومیه نیز در این مراسم با اشاره به روز 25 ذیحجه به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تقویم رسمی کشور، اظهار کرد: تکریم بازنشستگان، تکریم ارزش‌های انسانی و اخلاقی است.

محرم تیزکار اضافه کرد: هر سال به مناسبت گرامیداشت این روز از تعداد 20 بازنشسته پیشکسوت شهرداری ارومیه قدرانی می شود.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات شهرداری ارومیه به بازنشستگان، گفت: راه اندازی صندوق پس انداز برای حمایت مادی از این قشر، برگزاری تورهای زیارتی و سیاحتی و ارائه تخفیف 40 درصدی در احداث ساختمان بخشی از تسهیلات ارائه شده برای بازنشستگان شهرداری ارومیه است.

در پایان گفتنی است؛ این مراسم با اهدا لوح تقدیربه تعداد 20 نفر بازنشسته به پاس تلاش و زحمات ۳۰ ساله این عزیزان به پایان رسید.













Print
1518 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان