• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

باز هم خلق حماسه ای دیگر  / حضور هزار نفری کارکنان شهرداری ارومیه در روز قدس
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

باز هم خلق حماسه ای دیگر / حضور هزار نفری کارکنان شهرداری ارومیه در روز قدس

بسم الله الرحمن الرحيم

من طى ساليان دراز, خطر اسرائيل غاصب را گوشزد مسلمين نمودم كه اكنون , اين روزها به حملات وحشيانهء خود به برادران و خواهران فلسطينى شدت بخشيده است و به ويژه در جنوب لبنان به قصد نابودى مبارزان فلسطينى پياپى خانه و كاشانه ايشان را بمباران مى كند.
من از عموم مسلمانان جهان و دولت هاى اسلامى مى خواهم كه براى كوتاه كردن دست اين غاصب وپشتيبانان آن , به هم بپيوندند; و جميع مسلمانان جهان را دعوت مى كنم آخرين جمعهء ماه مبارك رمضان را كه ازايام قدر است و مى تواند تعيين كنندهء سرنوشت مردم فلسطين نيز باشد, به عنوان " روز قدس " انتخاب و طى مراسمى همبستگى بين المللى مسلمانان را در حمايت از حقوق قانونى مردم مسلمان فلسطين اعلام نمايند ازخداوند متعال پيروى مسلمانان را بر اهل كفر خواستارم .

والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته

روح الله الموسوي الخميني

تدبیر هوشمندانه بنیانگذار انقلاب در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز قدس»، همبستگی مسلمانان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین را جهانی کرد.

حضور پرشور مردم روزه‌دار ایران  و استان آذربایجان غربی،مردم ارومیه و نیز کارکنان شهرداری ارومیه در راهپیمایی روز قدس، زمینه ساز خلق حماسه‌ای بین‌المللی برای آزادی قدس شریف بود.

راهپیمایی روز جهانی قدس، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر کشور آغاز شد

پیش از آغاز رسمی مراسم اقشار مختلف مردم با در دست داشتن تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و همچنین پرچم‌های فلسطین، لبنان و سوریه در حال حرکت بودند.

راهپیمایان شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «یا‌ایها‌المسلمون، اتحدوا اتحدوا» و ... سر می‌دادند.

راهپیمایان روزه دار همچنین با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ایرانی می‌میرد، سازش نمی‌پذیرد»، «مرگ بر صهیونیسم» و .. انزجار خود از سیاست‌های ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

همچنین لازم به ذکر است که به همت شهرداری ارومیه برنامه‌های متنوعی در مسیر راهپیمایان قرار گرفته بود که یکی از این برنامه‌ها تهیه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران بود که بر روی دستان روزه دار مردم ارومیه تا مصلای امام خمینی (ره)حمل گردید.

 

Print
1057 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان