• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

باید به فکر منابع درآمدی جدید باشیم/ نظم و انضباط در حوزه امور مالی شهرداری شایسته تقدیر است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

باید به فکر منابع درآمدی جدید باشیم/ نظم و انضباط در حوزه امور مالی شهرداری شایسته تقدیر است

شهردار ارومیه در مراسم گرامیداشت روز حسابدار:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور با تبریک روز جهانی حسابدار اظهار کرد: دوره سخت مالی را پشت سر گذاشته ایم و روزهای سختی را گذراندیم که گرچه طاقت فرسا بود اما در بحث مدیریت مالی در شهرداری می تواند برای آینده تجربیات بسیار گرانبهایی باشد.

وی که در سالن آمفی تئاتر شهرداری ارومیه و در بین مدیران و همکاران حوزه امور مالی شهرداری سخن می گفت، افزود: این تجربیات به اندازه 100 سال مدیریت شهرداری ارزشمند است تا ما به فکر منابع درآمدی پایدار و جدید به غیر از صدور پروانه و فروش زمین بیافتیم و به آن سمت نیز حرکت کرده و موفقیتهایی را نیز کسب کرده ایم.

شهردار ارومیه با تقدیر و تشکر از معاون امور مالی و اقتصادی و سایر مدیران این معاونت و واحدهای تابعه گفت: این مهم با همکاری پرسنل امور مالی و تلاش آنها محقق شده است و امروز شاهد هستیم که سیستم مالی سالم و پاکدستی شکل گرفته است.

حضرت پور ادامه داد: عزت و احترام به مردم و همکاران و در عین حال نظم و انضباط اداری در حوزه امور مالی شایسته تقدیر است.

وی یادآورشد: امروز هیچگونه افزایش صدور پروانه ای نداشته ایم و 74 درصد پروانه ها نیز یک یا دو طبقه هست که چندان درامدی محسوب نمیشود، از این رو در سال 98 هزینه های پرت به شدت کاهش یابد و اولویت بندی ها مشخص شود.

حضرت پور ادامه داد: اولویت نخست پرداخت حقوق پرسنل است و ضروری است سیستم برابری حقوق ایجاد و وابستگی به اضافه کار را نیز به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به اینکه هرکسی اسراف در هزینه ها کند به خانواده شهرداری خائن است، تصریح کرد: محور اصلی حرکت ما صرفه جویی در هزینه هاست و اتمام پروژه های نیمه تمام نیز در کنار پرداخت حقوق پرسنل جزء اولویتهاست.

شهردار ارومیه با بیان اینکه واحدهای مختلف شهرداری مکلف هستند 80 درصد موضوع نگهداشت را با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی شهرداری تامین کنند، خاطرنشان کرد: حقوق مهرماه و یک اضافه کار باید تا پایان این ماه پرداخت شود.

Print
326 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان