• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

با حضور مقام عالی استان: تقاطع غیرهمسطح شهیدان آهندوست ارومیه مورد بهره برداری قرار گرفت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

با حضور مقام عالی استان: تقاطع غیرهمسطح شهیدان آهندوست ارومیه مورد بهره برداری قرار گرفت

به گزارش سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، در این مراسم که همزمان با مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان و با حضور پرشور مردم در محل تقاطع غیرهمسطح شهیدان آهندوست برگزار شد، وحید جلال زاده در سخنانی با اشاره به فعالیت های چشمگیر شهرداری ارومیه اظهار نمود: شهرداری ارومیه با حمایت های شورای اسلامی شهر و فعالیت های شبانه روزی اعضای این نهاد پیش قراول تحقق حماسه اقتصادی موردنظر مقام معظم رهبری است.
وی اخلاص و نیت الهی را دلیل اصلی ماندگاری طرح ها دانست و عنوان نمود: اقدامات انجام گرفته در طول دولت های نهم و دهم در شهرها و روستاهای مختلف کشور به دلیل داشتن نیت های پاک و صفا و صمیمیت موجود در میان مسئولان و مردم ماندگار شده است.
مقام عالی استان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان نمود: در تمام پروژه های عمرانی دولت های نهم و دهم که شهرداری ارومیه نیز همانند این دولت ها اقدام کرده، گفتمان امام و رهبری مورد توجه قرار گرفته، در همین راستا خدمتگزاری به مردم سرلوحه فعالیت های مسئولان در این دولت ها بوده است.
وی شهرداری ارومیه را یکی از نمادهای موفقیت در طرح های مختلف عمرانی و فرهنگی نام برد و افزود: تحقق حماسه اقتصادی در جامعه نیازمند همت و تلاش مسئولان است که این امر در میان خدمتگزاران شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی محقق شده است.
جلال زاده در پایان سخنان خود بیان نمود: تمام تلاشگران شهرداری به ویژه کارگران این نهاد در اتمام پروژه های عمرانی نقش مهمی ایفا می کنند که جا دارد از تمام آن ها تقدیر و تجلیل نمایم.
در این مراسم، همچنین رسول اصغرزاده رئیس شورای اسلامی استان و محمد حضرت پور شهردار ارومیه شهردار ارومیه در سخنانی به ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد خود در حوزه شهرسازی ارائه نمودند.
گفتنی است، در پایان این مراسم از استاندار آذربایجان غربی، فرمانده انتظامی استان، معاون امور عمرانی استاندار، فرماندار ارومیه، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و سایر مسئولان دست اندرکار در ساخت پروژه شهیدان آهندوست ارومیه، با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

 

 

Print
1320 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان