• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بخش خصوصی با حمایت همه جانبه وارد ورزش شود/ توسعه اقتصاد ورزش با رویکرد خود کفایی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بخش خصوصی با حمایت همه جانبه وارد ورزش شود/ توسعه اقتصاد ورزش با رویکرد خود کفایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور در برنامه زنده سیری در ورزش با اشاره به  جذب بخش خصوصی  در ورزش، عنوان کرد:  در حال حاضر سهمیه دوم لیگ برتری این شهر حفظ و با نام آذرباتری در رقابتهای فصل ۹۹ حضور می یابد.

وی افزود: ورود بخش خصوصی به ورزش و به ویژه در بخش  تیم ‌داری منجر به ایجاد رقابت و شور و نشاط بین جوانان و بروز و شکوفایی استعدادهای بالقوه در عرصه ملی و بین المللی می شود.

حضرت پور خاطر نشان کرد:  درصورتی بخش خصوصی در گود ورزش موفق و ماندگار می شود که از این بخش حمایت همه جانبه صورت گیرد.

وی از بخش خصوصی که توان مالی دارد درخواست کرد که ضمن تیم داری و حمایت ازتیم های ورزشی  با انجام توافق های لازم با آنها و با در اختیار گذاشتن زمین نسبت به ساخت سالن های ورزشی اقدام کنند.

رئیس هیات والیبال استان آذربایجان غربی با بیان اینکه تمرکز زدایی از جمله اهداف اصلی در هیات والیبال استان است، بیان کرد: باید از مرکز استان تمرکززدایی کنیم  و به شهرستان‌های آذربایجان‌غربی نیز توجه کنیم .

وی عنوان کرد:  بنده در هیات والیبال استان آذربایجان غربی به دنبال جابه جایی روسای هیت های ورزشی شهرستان نبودم و نیستم و فقط هر شخصی بتواند با اجرای برنامه ها، اهداف ما را تحقق ببخشد و در حال حاضر 90  درصد از کسانی که با ما در هیات ها ورزشی همکاری دارند عمدتا برنامه های خود را خوب پیش برده اند اگرچه شیوع ویروس کرونا منجر به متوقف شدن اجرای برنامه ها شده است .

حضرت پور با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد:  با شیوع ویروس برخی برنامه ها چون برگزاری لیگ والیبال استانی و کلاس های مربیگری و نشست مجمع فدراسیون والیبال برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طی شش ماه گذشته مسابقات والیبال به مناسبت دهه فجر بصورت محله محور برگزار شد، بیان کرد:  برگزاری جلسات هیات های والیبال طی هر دو ماه یک بار، معرفی اعضای کمیته های هیات والیبال شهرستان و  معرفی مربیان و برگزاری اردوها  نیز طی این مدت انجام شد و همچنین برگزاری لیگ والیبال بانوان استان  و مسابقات قهرمانی استان در سه رده سنی برگزار نشد.

رئیس هیات والیبال استان آذربایجان غربی با اشاره به معرفی مربیان بیان کرد: هیات والیبال با وجود تمام سختی ها که در پیش رو دارد اما برای تحقق این امر مهم باید اطمینان مردم را جلب کند و در حوزه والیبال کلاس های برگزار و از مربیانی استفاده کند که  دارای صلاحیت های اخلاقی و فردی باشد و باید صلاحیت مربیان را داشته باشیم.

حضرت پور گفت: جهت تحقق اهداف در حوزه والیبال باید به سمت جذب بخش خصوصی و سرمایه گذاری و تامین سلامت والیبال حرکت کرد.

رئیس هیات والیبال استان آذربایجان غربی  با اشاره به اقتصاد ورزشی، عنوان کرد:  اقتصاد ورزش و والیبال تا زمانی که خودکفا نباشد هیچ توسعه ای در آن تحقق نمی یابد .

وی با بیان اینکه ورزش والیبال بهترین ظرفیت برای معرفی آذربایجان غربی و شهر ارومیه  است، عنوان کرد:  در سایه برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال، ورود گردشگر خارجی افزایش یافت  و این که  ارومیه در سطح جهان با 2 میلیارد نفر تماشاگر این مسابقات معرفی شد و این یک سرمایه گذاری بزرگ است.

Print
340 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان