• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برتری شهرداری ارومیه مقابل همنام ورامینی خود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برتری شهرداری ارومیه مقابل همنام ورامینی خود

در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال صورت گرفت؛

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه، هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال در فصل جاری، امروز چهارشنبه دهم آذرماه با برگزاری دیدارهای مختلفی دنبال شد.
در یکی از مهمترین بازی های این هفته، تیم‌ رده دومی شهرداری ارومیه از ساعت ۱۶ و در سالن گلعباسی به مصاف تیم شهرداری ورامین رفت، که در پایان این جدال زیبا،نفسگیر و تماشایی با برتری ۳ بر ۲ نماینده شایسته شهر عشاق والیبال خاتمه یافت. 
ست های اول و دوم بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۰ و ۲۶ بر ۲۴ به سود تیم میزبان، شهرداری ورامین رقم خورد ولی در ادامه این تیم شهرداری ارومیه بود که توانست با ارائه یک بازی منسجم و بی نقص ست های سوم‌، چهارم و پنجم را به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۱ ، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۶ به سود خود رقم بزند.
با برگزاری بازی های هفته یازدهم، ادامه رقابت های لیگ برتر والیبال به دلیل حضور تیم فولاد سیرجان در جام باشگاههای جهان به تعویق افتاد.
گفتنی است؛ هفته های دوازدهم و سیزدهم دور رفت که همزمان با برگزاری رقابت‌های باشگاه‌های جهان است و قرار بود روزهای ۱۴ و ۱۷ آذرماه برگزار شود، این دیدارها انجام نخواهد شد، و دو هفته‌ی پایانی دور رفت به ترتیب در تاریخ های ۲۸ آذرماه و یکم دیماه برگزار می شود.

Print
255 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان