• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برخورد شدید کامیون با تابلو راهنمای مسیر باعث مصدومیت راننده شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برخورد شدید کامیون با تابلو راهنمای مسیر باعث مصدومیت راننده شد

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در ساعت 3:24 دقیقه بامداد امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله نجات گران ایستگاه 2 و تیم اطفاء حریق ایستگاه 8 را به محل حادثه واقع در مسیر جنوب به شمال کمربندی خاتم الانبیاء نرسیده به میدان چی چست اعزام كرد.

ابراهیم شاد قوشچی به نقل از محمد عباسی افسر آماده آتش‌نشانان اعزامی به محل حادثه در این زمینه چنین اظهار داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یک دستگاه کامیون خاور در حال حرکت به رانندگی مردی 42 ساله به دلیل نا معلومی پس ازانحراف از مسیر خود با تابلوهای راهنمای مسیر به شدت برخورد و واژگون شده بود و راننده زیر اتاقک مچاله شده خودرو گرفتار بود.
وی افزود: آتش‌نشانان بی‌درنگ پس از ایمن‌سازی محل با قرار دادن علائم هشدار دهنده برای جلوگیری از حوادث احتمالی دیگر با بکارگیری از تجهیزات ویژه هیدرولیکی راننده را که از ناحیه دو پا در زیر اتاق خودرو گرفتار شده بود، را  در یک عملیات نفسگیر و سخت آزاد و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی خاطر نشان کرد: آتش‌نشانان با توجه به نشت سوخت خودرو حادثه دیده اقدام به ایمن سازی محیط کرده و پس از انتقال کامیون توسط جرثقیل به حاشیه امن بزرگراه و تحویل محل به عوامل راهنمایی و رانندگی به ماموریت خود پایان دادند.

Print
302 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان