• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برنامه‌های مدیریت شهری در سایه تلاش کارگران زحمتکش عملیاتی می شود/نقش و جایگاه قشر کارگر برای مدیریت شهری بسیار ارزشمند و اثربخش است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برنامه‌های مدیریت شهری در سایه تلاش کارگران زحمتکش عملیاتی می شود/نقش و جایگاه قشر کارگر برای مدیریت شهری بسیار ارزشمند و اثربخش است

شهردار ارومیه گفت: برنامه‌های مدیریت شهری در سایه تلاش کارگران زحمتکش عملیاتی می شود، کارگرانی که همواره در صف اجرا هستند.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، دکتر حسین مهدی زاده در مراسم جشنی که به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در محل سالن سه هزار نفری شهیدان آهندوست برگزار شد با تبریک روز کارگر به تمام کارگران زحمتکش مدیریت شهری، بیان کرد: برگزاری چنین جشنی، بسیار مهم بوده و در روحیه پرسنل و خانواده‌های آنها تاثیر گذار خواهد بود.

وی با ابراز اینکه در کنار شما بودن افتخار بسی بزرگ است از همه کارکنان تلاشگر درخواست کرد که با حمایت و همراهی یکدیگر در رفع نواقصات تلاش کرده تا شاهد شهری بیش از پیش آباد باشیم.

شهردار ارومیه از تلاش‌های شبانه‌روزی همه کارگران سازمان‌های پسماند، فضای سبز و عمران شهرداری تشکر کرد و گفت: این کارگران زحمتکش همواره در جامعه آبروی مجموعه مدیریت شهری را حفظ می‌کنند و قطعاً زحمات آنها ارزشمند، ستودنی و قابل تقدیر است.

وی عنوان کرد: بخشی از بدنه شهرداری ارومیه را جامعه کارگری تشکیل می دهد که نقش و جایگاه این قشر برای مدیریت شهری بسیار ارزشمند و اثربخش است.

دکتر مهدی زاده افزود: در تمام دنیا ارزشمندین و باشرافت‌ترین طبقات اجتماعی، کارگران جامعه هستند که اقتصاد جامعه با دستان پرتوان آنها می‌چرخد.

وی بیان کرد: برنامه‌های مدیریت شهری در سایه تلاش کارگران زحمتکش عملیاتی می شود، کارگرانی که همواره در صف اجرا هستند.

شهردار ارومیه خاطر نشان کرد: مهمترین و پرارزش ترین پرسنل در مجموعه بزرگ مدیریت شهری، پرسنل تلاشگری است که بصورت یدی در همه شرایط به ویژه شرایط بحرانی بصورت شبانه روزی تلاش می کنند.

وی اظهار کرد: تا زمانی که در سمت شهردار ارومیه در شهرداری هستم در رفاه این پرسنل زحمتکش تلاش خواهم کرد.

Print
283 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان