• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برنامه ریزی دوره های آسیب شناسی فرهنگی برای کارکنان شهرداری با همکاری بسیج ادارات
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برنامه ریزی دوره های آسیب شناسی فرهنگی برای کارکنان شهرداری با همکاری بسیج ادارات

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محرم تیزکار در خصوص اهمیت و نقش رسانه ها و وسایل ارتباطی را در ایجاد انحرافات فکر ی و اخلاقی  در میان جوامع اسلامی به ویژه ایران اسلامی ، اثر گذار و مهم دانسته و آگاه سازی توسط نهادهای فرهنگی و نظارتی را بعنوان یک رسالت انقلابی برشمرد . وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در عصر حاضر در پی ناکامی در جنگ سخت هشت سال دفاع مقدس، سرمایه گذاری های خود را در بخش جنگ نرم متمرکز کرده ، اظهار داشت: وظیفه دستگاه های نظارتی و فرهنگی بیش از پیش ملموس می باشد.

وی ادامه داد: شهرداری یکی از نهادهای است که به سبب تعدد خدمات رسانی در بخش های مختلف و بالا بودن آمارپرسنلی ، در برگزاری برنامه های فرهنگی همیشه پیشگام بوده و با نهادهای انقلابی نظیرحوزه بسیج ادارات همواره رابطه تنگاتنگ دارد.

وی اضافه کرد: برگزاری همایش آموزشی برای کارکنان شهرداری در جریان اسفند ماه سالجاری در راستای برنامه های یاد شده بوده که با استقبال مطلوب مدیران و کارکنان شهرداری مواجه شد.

بر اساس این گزارش لازم بذکر است برنامه های آموزشی و فرهنگی با همکاری نهادهای یاد شده  در سال آتی نیز بصورت منسجم و گسترده در تمامی  حوزه های شهرداری توسط آموزش شهرداری اجرا خواهد شد.
Print
1293 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان