• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برنامه های کوتاه مدت برای ساماندهی مشاغل مزاحم شهری تدوین می شود/نگاه تخصصی تر به ارائه خدمات شهری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برنامه های کوتاه مدت برای ساماندهی مشاغل مزاحم شهری تدوین می شود/نگاه تخصصی تر به ارائه خدمات شهری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ مرتضی منافی در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر با بیان این که  کمیسیون خدمات شهری یکی از کمیسیون های مهم  در ارائه خدمات بهینه و توسعه شهری است، اظهار کرد:  ما برای مردم کار خواهیم کرد و اگر در گذشته خدمات جهادی بود  در دوره ششم شورا جهادی تر خواهد بود.
وی گفت: باید نگاه تخصصی تر به خدمات شهری داشته باشیم و از مدیران شهرداری انتظار داریم تا با توجه به نیازهای شهروندان اقدام کنند.
منافی از سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری ارومیه درخواست کرد تا نسبت به راه اندازی بازارهای روز و هفتگی در سطح مناطق شهری ، ساماندهی کیوسک های سطح شهر و ساماندهی دست فروشان که امروز با توجه به افزایش آن موجب نارضایتی شهروندان شده  اقدام کند.

وی بیان کرد:   ساماندهی میدان دواب، پیگیری و راه اندازی کشتارگاه صنعتی ارومیه ، اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و انتقال صنوف آلاینده  و  ضایعات فروشان به خارج از شهر از سوی معاونت خدمات شهری و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی  انجام گیرد.
منافی با بیان این که  برنامه های کوتاه مدت برای ساماندهی مشاغل مزاحم شهری تدوین می شود، گفت:  شهرداری ارومیه باید فکری برای مشاغل خانگی در راستای حمایت و با توجه به وضعیت و معیشت مردم انجام دهد. 
وی با اعلام این که برای هر ۵۰ هزار نفر شهروند یک ایستگاه آتش نشانی باید ساخته شود ، بیان کرد:  امروز ارومیه دارای ۱۷ ایستگاه آتش نشانی است که باید افزایش یابد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه خرید دستگاه های پیشرفته و مدرن ، اصلاح و نوسازی ناوگان ، تامین نیروهای ماهر و آموزش دیده ، بکارگیری آتش نشانان زن و خرید نردبان ۵۰ متری  را  از مهمترین نیازهای سازمان آتش نشانی عنوان کرد.

Print
252 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان