• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بروز انفجار شدید در پشت بام یک ساختمان تجاری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بروز انفجار شدید در پشت بام یک ساختمان تجاری

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  ابراهیم شاد قوشچی در این باره اظهار کرد: همزمان با رخداد این حادثه و تماس شاهدان با سامانه 125، بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 2 ، 1 و خودرو نردبان 32 متری با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه، ساعت 11:03 روز گذشته به خیابان خیام جنوبی نبش کوچه آگاهی رهسپار شدند.

وی  با اشاره به این که محل حادثه یک ساختمان 3 طبقه تجاری اداری بود، افزود: در قسمت پشت بام این ساختمان به دلیل جوشکاری و انجام تعمیرات بر روی کولر گازی به دلیل نا معلومی  انفجار مهیبی رخ داده بود  که بر اثر آن سه نفر به شدت مصدوم شده بودند.

شاد قوشچی  خاطر نشان کرد: آتش نشانان به سرعت با قطع برق و گاز، محل حادثه را ایمن سازی کردند و سپس با بکارگیری تجهیزات فردی وارد ساختمان شده و مصدومان را جهت مداوا و انتقال به بیمارستان به کادر پزشکی اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

وی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و دادن تذکرات ایمنی، این ساختمان را برای انجام اقدامات لازم به صاحب ملک و نیروی انتظامی حاضر در محل تحویل داده و به ماموریت خود پایان دادند. 
 شاد قوشچی در پایان تاکید کرد:  علت وقوع این حادثه توسط كارشناسان آتش نشانی ارومیه در حال بررسی است.

Print
454 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان