• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری جشن بزرگ خودرویی به مناسبت هفته کرامت/ جوانان پیشگیری از ابتلا به کرونا را جدی بگیرند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری جشن بزرگ خودرویی به مناسبت هفته کرامت/ جوانان پیشگیری از ابتلا به کرونا را جدی بگیرند

شهردار ارومیه:

به گزارش مدیرت ارتباطات و اموربین الملل شهراری ارومیه،  محمد حضرت پور با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با اشاره به وضعیت قرمز کرونا ،  بیان کرد: با توجه به وضعیت قرمز، محدودیت در فعالیت ناوگان اتوبوس رانی و پارک های سطح شهر ارومیه اعمال شده است.
وی عنوان کرد:   باتوجه به اینکه 57 درصد فوتی های ناشی از ویروس کرونا در بین رده سنی 18 تا 50 سال است  از جوانان درخواست داریم جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا مقوله ماسک زدن را رعایت کنند.
شهردار ارومیه اظهار کرد:  از آن جایی که بازار و مراکز تجاری به جهت کاهش فشارهای اقتصادی بازگشایی شده است اما این بدان معنی نیست  که ویروس کرونا حیات ما را تهدید نمی کند و شهروندان باید موارد بهداشتی و زدن ماسک را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه جهت پیشگیری از ویروس کرونا بر محدودیت ها چون محدودیت در فعالیت ناوگان اتوبوس رانی و فعالیت پارک ها اعمال شده است از شهروندان درخواست کرد زدن ماسک و همچنین رعایت توصیه های بهداشتی هنگام خروج از منزل را مورد توجه قرار دهند .
حضرت پور درادامه با بیان اینکه ساختمان اداری شهرداری منطقه یک در حوزه استحفاظی منطقه 5 بود لذا به اطلاع شهروندان می رسد که ساختمان این شهرداری مناطق در حال جابه جا جایی است و شهرداری منطقه یک به محل جدید خود واقع در انتهای خیابان بهداری جنب ایستگاه آتش نشانی انتقال یافت .
وی گفت: همچنین شهرداری  منطقه پنج به محل جدید خود واقع در خیابان سربازان گمنام، رو به روی فرمانداری ارومیه(محل سابق شهرداری منطقه یک) انتقال یافت و ازشهروندان درخواست کرد که جهت پیگیری امورات شهری به محل جدید شهرداری مناطق مراجعه کنند.
شهردار ارومیه عنوان کرد:  جشن بزرگ خودرویی به مناسبت هفته کرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع) با رعایت طرح فاصله ‌گذاری اجتماعی برگزار می شود.
وی با اشاره به افزایش نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی درسطح شهر،  بیان کرد: افزایش نرخ کرایه های ناوگان از امروز ابلاغ می شود .

Print
314 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان