• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری جلسه نظام پایش و ارزیابی عملکرد شهرداریها
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری جلسه نظام پایش و ارزیابی عملکرد شهرداریها

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، سومین جلسه کارگروه نظام پایش و ارزیابی عملکرد سازمانی در شهرداریهای کلانشهرها و شهرهای بزرک در ارومیه با حضور مهندس حسین دوستی، معاون برنامه ریزی شهرداری ارومیه و کارشناسانی از شهرداریهای کلانشهرها و شهرهای بزرگ کشور برگزار شد.

در این جلسه مهندس دوستی، با اشاره به لزوم کارشناسی و به کارگیری فناوری های روز در طراحی مدل و ساز و کار نظارتی مناسبت در شهرداریها اظهار داشت: حوزه معاونت برنامه ریزی شهرداری ارومیه، در بحث پایش بودجه و پژوهش وارد شده است و توانسته است در حوزه های مختلف نظیر تعالی سزامانی توفیقات خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: الگوهای برنامه های 5 ساله با توجه به تعالی سازمانی طراحی شده است و هم اکنون در مراحل پایانی قرار دارد تا برای تصویب کاربرد به عنوان نهاد بالادستی به نهادهای ذیربط ارائه می شود.

دکتر فرهاد صدر، مدیر کل ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، ایجاد ادبیات علمی واحد و هم سطح کردن توانمندی های دانش را از اهداف چنین جلساتی بر شمرد و گفت: تلاش داریم به هر دو مفهوم پایش و ارزیابی عملکردی سازمانی بپردازیم و بر اساس تعهدی که داریم پنچ محصول را برای کار گروه تعریف کرده ایم که از جلسات دوم به بعد برای این موارد کار می کنیم و متعهد هستیم تا پایان سال به نتیجه برسانیم.

وی این 5 محصول را مرتبط با حوزه نظام پایش وارزیابی عنوان کرد.









Print
852 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان