• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری دوره تخصصی پدافندغیرعامل CBRN
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری دوره تخصصی پدافندغیرعامل CBRN

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حامد صفاری  افزود: دوره تخصصي پدافندغيرعامل CBRN با حضور روسا و فرماندهان آتش نشانی درحال برگزاری است .

وی با اشاره به ضرورت برگزاری کلاس‌های آموزشی پدافند غیرعامل در ارومیه اظهار کرد: با توجه به شرایط جغرافیای شهر باید آمادگی کامل برای مقابله با تهدیدها و خطرات احتمالی را داشته باشیم.

مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری ارومیه  عنوان کرد: از امروز و به مدت چهار روز با مشارکت سازمان آتش نشانی و همکاری اساتید دانشگاه مالک اشتر دوره‌های آموزشی پدافند غیر عامل با عنوان CBRN(تجهیزات مقابله با بحران‌های شیمیایی، بیولوژیک و پرتویی) توسط مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در محل خانه ایستگاه شماره 2 آتش نشانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دوره آموزشی CBRN که در طول چهار روز از تاریخ 25 مرداد  از ساعت هشت صبح تا دو بعد از ظهر برگزار می‌شود، آموزش‌هایی در خصوص مباحث هسته‌ای، زیستی، مقابله با مواد شیمیایی به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی باید به صورت مدون برگزار شود، اظهار کرد: در این دوره حدود 60 نفر اعم از رؤسا و فرماندهان ایستگاه‌های آتش‌نشانی، کارشناسان آموزش و پژوهش و کارشناسان مدیریت پدافند غیرعامل شهرداری ارومیه شرکت کرده‌اند.

صفاری هدف از برگزاری دوره آموزشی CBRN را افزایش آمادگی در برابر بحران‌های شهری و استانی عنوان کرد و گفت: آتش‌نشانی و مدیریت بحران باید به خودروها، لباس‌ها و تجهیزات مقابله با حوادث شیمیایی مجهز شود .

Print
380 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان