• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری فینال والیبال محلات رده زیر 14 سال ناحیه یک ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری فینال والیبال محلات رده زیر 14 سال ناحیه یک ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، علی وقاری، معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در حاشیه اختتامیه این سری از مسابقات گفت: این مسابقات با حضور 25 تیم از مقاطع ابتدایی آموزشگاه های ارومیه با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در 9 روز در سالن ورزشی استقلال ارومیه و در چهار مرحله برگزار شد.

 

وی افزود: پس از انجام 43 بازی در نهایت تیم آذربایجان با نام شهید بابایی به مقام سوم، تیم عرفا با نام شهید سهرابی به مقام دوم و تیم نسل قلم با نام شهید منصور افشار به مقام اول رسیدند.

 

وقاری هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد روحیه نشاط و شادی در میان اقشار مختلف شهر و شهروندان و همچنین ترغیب آنان به ورزش عنوان کرد و افزود: کشف استعدادهای والیبال و تحویل آن به جامعه ورزش استان، ورود شهرداری ارومیه به ورزش همگانی رشته والیبال و دفاع و حمایت از جایگاه این ورزش در ارومیه از اهداف دیگر این مسابقات است. همچنین ایجاد روحیه وحدت و همبستگی در بین نوجوانان و جوانان، ترویج فرهنگ ورزش در جامعه، ترویج و آموزش رشته پرطرفدار والیبال، پر نمودن اوقات نونهالان، نوجوانان و جوانان و جذب آنان به سالن های ورزش و تقویت تیم های پایه از اهداف دیگری است که این جشنواره به دنبال تحقق آن است.

وقاری در پایان گفت: این جشنواره با حضور 200 تیم با نام یادواره سرداران شهید ارومیه و با شعار "هر محله یک تیم والیبال" در رده های سنی زیر 14، زیر 16، زیر 18 و بزرگسالان برگزار می شود.

گفتنی است؛ جشنواره والیبال محلات در ارومیه با حضور 200 تیم والیبال از محلات مختلف شهر ارومیه است که به نام 200 شهید محلات مزین شده است.

Print
827 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان