• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته بسیج
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته بسیج

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛   همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته بسیج از سوی معاونت فرهنگی و پایگاه مدافعان حضرت زینب (س)  سازمان در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با حضور نماینده محترم ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، معاون اجرایی سپاه شهدا آذربایجان غربی، فرمانده بسیج ادارت، معاون فرهنگی بسیج ادارات، فرمانده حوزه 9 بسیج ادارت،معاون برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی شهرداری ارومیه، دبیر اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر شهرداری ارومیه ، شهردار منطقه گلمان، رئیس سازمان فرهنگی ،  اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.
در این همایش فرهنگ صفایی پور، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ضمن خوش آمد گویی به مهمانان و گرامیداشت هفته بسیج ( سالروز تشکیل بسیج مستضعفین  توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران ) ، با بیان این که بسیج یک حرکت اجتماعی است، گفت: بسیج حرکتی است که با توجه به مقتضیات فرهنگی و وضعیت فعلی جامعه اتفاق می افتد.
وی با اشاره به فرموده های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص بسیج، بیان کرد: بسیج فقط مختص به انقلاب اسلامی ایران نیست، بلکه قبل از  انقلاب ، در صدر اسلام هم شاهد گرد همایی مسلمانان برای مقابله با کفار و تجاوزاتی که در آن زمان اتفاق می افتاد، بسیج شکل گرفته است.
به گفته رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه  در اساسنامه بسیج آمده است، بسیج نهادی که تحت امر ولی فقیه بوده و در تمامی حوزه ها نقش موثری به همراه دارد .
وی گفت:  بسیجی یعنی دلی با ایمان، یعنی مغز متفکر،  بسیجی دارای معنویات ، رشادت و آگاهی های لازم در زمینه های مختلف بوده و در یک کلام مخلص است.
صفایی پور با اعلام این که حوزه فعالیت بسیجیان به حیطه جنگ مربوط نمی شود، گفت: بسیجی ها  امروزه در تمامی حوزه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی حضور دارند و در حقیقت بسیجی ضامن پیشرفت کشوراست.
وی ادامه داد: به همین مناسبت ما وظیفه خود دانستیم که یکی از پیام های مقام معظم رهبری که تبیین بیانه گام دوم انقلاب برای بسجیان است همایشی ترتیب دهیم که امروز در خدمت شما بزرگواران هستیم.
در این همایش، حجت الاسلام و المسلمین سرایی، نماینده محترم ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی نسبت به بررسی ابعاد مختلف تبیین بیانه گام دوم انقلاب اسلامی  و گفتمان سازی تحقق این گام و تمدن نوین اسلامی پرداخت.
در پایان این همایش از بسیجیان فعال در حوزه مدافعان حضرت زینب (س) و فداییان ولایت سازمان با اهدای لوح تقدیر، قدرانی صورت گرفت.

Print
392 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان