• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بر اثر تصادف خودرو سواری در آتش سوخت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بر اثر تصادف خودرو سواری در آتش سوخت

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه در ساعت 00:44 دقیقه بامداد امروز پس از دریافت خبر این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 2 را به همراه گروه امداد و نجات به جاده بالانج نرسیده به روستای قره آغاج اعزام کرد.

ابراهیم شاد قوشچی به نقل از نصرت فیضی افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره چنین اظهار داشت: براثر برخورد شدید خودرو سواری پژو با قسمت عقب خودرو وانتکه به دلیل نا معلومی در وسط جاده متوقف شده و راننده آن در پشت خودرو ایستاده بود که بر اثر برخورد به شدت مجروح شده بود. 

وی افزود: شدت تصادف به حدی بود پس از برخورد خودرو سواری دچار آتش سوزی شده و در حال شعله ور شدن بود و خودرو وانت 50 متر جلوتر متوقف شده بود.
 
وی خاطر نشان کرد: به هنگام رسیدن نیروهای عملیاتی راننده خودرو وانت که به شدت مجروح شده بود توسط عوامل اورژانس حاضر در محل به بیمارستان منتقل شد و خودرو سواری که کاملاً شعله ور بود، بلافاصله نیروهای آتش نشانی اقدام به نصب علائم هشداردهنده در طول مسیر کرده و با استفاده از تجهیزات انفرادی و دو رشته لوله آب دهی فشار قوی اقدام به عملیات اطفاء حریق خودرو سواری کرده و شعله های سرکش آتش دود را که با نشتی بنزین همراه بود را مهار و خاموش کردند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان به منظور پیشگیری از تصادفات احتمالی خودرو سواری سوخته را به محل امن جاده منتقل کرده و پس از ایمن سازی محیط و تحویل محل به پلیس راهور حاضر در محل به عملیات خود پایان دادند.

Print
292 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان