• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بزرگترین آبنمای موزیکال شمال غرب کشور درپارک ائللر باغی ایجاد می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بزرگترین آبنمای موزیکال شمال غرب کشور درپارک ائللر باغی ایجاد می شود

به گزراش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ فرخ عبدی افتتاح اولین آبنمای ریتمیک استان در پارک قایم ارومیه، مرمت وبازسازی آبنمای پارک ساعت، مرمت و بازسازی آبنمای میدان انقلاب، نصب آبخوری طرح کمپوزیت سطح شهر و اجرای آبنمای پل مرواید را از جمله اقدامات سازمان در واحد آب عنوان کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروزه طراحان با استفاده ازسبک های نوین درزیبایی شهر جلوه های بسیارنوینی بر روی دیوار معابر ایجاد می کنند، اظهار کرد: دراین راستا سال گذشته 4 هزار از دیوار های سطح شهرارومیه نقاشی دیواری شده است.

عبدی با تاکید بر اینکه بکارگیری درست و علمی از رنگها که خود منبع انرژی بسیارموثری هستند می توان کسالت را از افراد جامعه دور کرد، گفت: در سال جاری رنگ آمیزی نرده های تقاطع های غیرهم سطح، رنگ آمیزی دیوارهای فرسوده سطح شهر و رنگ آمیزی مبلمان شهری و پارک ها در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به آغاز اجرای طرح پروژه گل های شبتاب هوشمند با نام اختصاری گلاریس در پارک گللرباغی در سال جاری، بیان کرد: این طرح دارای 1250 عدد گل شبتاب بوده و در مساحت 500 متر مربع  در پارک گللرباغی در حال اجرا است .

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه با اشاره به چراغ های روشنایی سطح شهر ارومیه، گفت: اکثر چراغ های به کار گرفته شده در سطح شهر ارومیه برای روشنایی با رعایت استاندارد های جهانی و کاهش مصرف برق از نوع ال. ای. دی است.

وی با بیان اینکه سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه در راستای نور پردازی معابر شهری و ایجاد منظر دلنشین و دلنواز در معابر سطح شهر اقدام به نورپردازی های فاخر می کند، بیان کرد: اجرای تاسیسات برق و روشنایی تقاطع غیر هم سطح سرو، اجرای خط روشنایی برای کمربندی باغ رضوان، نورپردازی دفنی امتداد خیابان امام خمینی (ره)، نورپردازی کاشی های شکسته پل امام علی(ع)، نصب سیستم روشنایی درپارک ذاکر و نور پردازی رودخانه شهر چایی پس از انجام لایروبی از جمله برنامه های سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه تا پایان سال جاری است.

Print
1019 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان