• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بزرگترین سرمایه مدیریت شهری اعتماد شهروندی است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بزرگترین سرمایه مدیریت شهری اعتماد شهروندی است

قائم مقام شهردار ارومیه :

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ غلامرضا عدل دوست با اشاره به شعار بودجه سال 97 شهرداری ارومیه، بیان کرد:  شعار بودجه 97 شهرداری ارومیه؛ ارتقاء زندگی شهروندی با رویکرد مشارکت شهروندی، مسئولیت پذیری شهروندان و مدیران، اعتماد شهروندی، رضایتمندی و تقویت حس تعلق است.

وی با اشاره به اعتماد شهروندی به عنوان رویکرد مدیریت شهری ارومیه، بیان کرد:  بزرگترین سرمایه مدیریت شهری ارومیه اعتماد شهروندی است که با ارتقاء سطح اعتماد شهروندی بسیاری از مشکلات شهری رفع می شود.

عدل دوست با بیان اینکه رویکرد و هدف اصلی مدیریت شهری، زیست پذیری وارتقاء کیفیت زندگی شهروندان است، گفت:  در دسترس بودن خدمات و کیفیت زندگی شهری از جمله ویژگی های پایه ای شهرهای زیست پذیر است.

وی افزود: زیست شهری هنگامی تحقق می یابد که شهرها پایدار باشند و پایداری شهری زمانی محقق می شود که واجد چندین جنبه از جمله قابل زیستن است.

قائم مقام شهردار ارومیه با اشاره به  مقوله توسعه و رشد در یک شهر پایدار، عنوان کرد:  رشد با بررسی کمیت ها و توسعه با بررسی کیفیت باعث ارتقای زندگی شهروندی می شود.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار بهبود شرایط زندگی شهروندی را به ارمغان می آورد، بیان کرد:  پایداری محیط زیست، مدیریت انرژی، توسعه حمل و نقل عمومی،  مدیریت پسماند،  توسعه فضای سبز،  پایداری اجتماعی  در قالب  مشارکت شهروندی، حقوق شهروندی، نظارت همگانی و  پایداری اقتصادی  از جمله موارد مهم برای رسیدن به توسعه پایدار است .

معاون معماری و شهرسازی شهردار ارومیه درامد را از چالش های  مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: با اتکاء تنها به درامدهای چون عوارض و پروانه ساخت با گذر زمن نمی توان رو به جلو حرکت کرد و باید به سمت کسب درامدهای پایدار چون جذب سرمایه گذار قدم گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه توسعه پایدار نیازمند درامد پایدار است، اظهار کرد:  درامد پایدار در سایه مشارکت پذیری و  مسئولیت پذیری شهروندان تحقق می یابد.

Print
340 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان