• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بسیج عامل انسجام و اتحاد ایرانیان است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بسیج عامل انسجام و اتحاد ایرانیان است

شهردار ارومیه:

شهردار ارومیه به مناسبت هفته وحدت و هفته بسیج پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

هفته بسیج و هفته وحدت را خدمت یکایک هموطنان و همشهریان عزیزم و به ویژه بسیجیان دلاور و رشید ایران اسلامی تبریک می گویم.

امسال شاهد رخداد فرخنده ای هستیم که این دو هفته از لحاظ زمانی در یک بازه قرار گرفته و به نوبه خود انسجام و اتحاد هرچه بیشتر را رقم زده است چرا که تفکر بسیجی همانا اتحاد و همبستگی ملی در عرصه های مختلف است.

بسیجیان همیشه و در همه حال یاور و پشتیبان انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و از همه مهمتر جان بر کف و در همه چهار دهه گذشته پیرو ولایت فقیه بوده و لبیک گویان به آرمانهای امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب عمل کرده و پایبند هستند.

بسیج این کلمه مقدس، اقیانوسی از عظمت را تداعی می کند که فلسفه وجودی آن با پویایی و تداوم انقلاب اسلامی گره خورده و هر وقت که کشور به مشکلاتی برخورده این بسیجیان بوده اند که بی ادعا و پای در رکاب همیشه در صحنه حاضر بوده و هستند؛ از دوران اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی تا حضور قدرتمند در عرصه های علمی، ورزشی، فرهنگی و ... سالهای بعدتر تا کنون.

بسیج عامل انسجام و اتحاد ایرانیان از هر قوم، مذهب و دینی می باشد و این نگرش ملی و دینی است که دربرگیری گسترده بسیج را سبب شده تا از همه اقشار و گروهها داوطلبانه در قالب بسیج و در همه عرصه ها حضوری مؤثر داشته باشند و امروز بسیج نماد وحدت است.

وحدتی که بین ترک، کرد، فارس و عرب و سایر اقوام و همچنین شیعه و سنی ایجاد کرده و از این رو قرار گرفتن هفته بسیج و هفته وحدت در یک بازه زمانی فرصتی برای یادآوری ضرورت وحدت و انسجام و همچنین بسیجی ماندن است.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته بسیج؛ هفته وحدت و میلاد مبارک پیامبر مهربانی ها حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) را بر تمامی مسلمانان و به ویژه همشهریان و هم استانی های گرانقدرم در ارومیه و آذربایجان غربی تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و عمل به منویات پیشوای مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) بیش از پیش و آگاهانه تر از دیروز در جهت وحدت و یکدلی بکوشیم، چرا که انسجام و اتحاد در جامعه مسلمانان و به ویژه ملت ایران خاری در چشمان استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است و این وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و ملت بزرگ ایران است که خواب دشمنان اسلام را آشفته و تن آنها در کاخ های پوشالی شان را به لرزه درمی آورد.

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

Print
343 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان