• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بسیج نماد وحدت است /قدردانی از اقدامات روابط عمومی شهرداری  ارومیه در سطح شهر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بسیج نماد وحدت است /قدردانی از اقدامات روابط عمومی شهرداری ارومیه در سطح شهر

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ سرهنگ کریم علی نژاد با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج به فرمان امام راحل بیان کرد:  جهت صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئه های دشمنان به یک نیروی عظیم نیاز است  تا دستاوردهای انقلاب را حفظ کند و بر همین اساس معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)،  فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند.
وی با بیان اینکه بسیج نماد وحدت است، عنوان کرد:  بسیج همواره برای دفاع از انقلاب اسلامی آماده است و همواره در صحنه های مختلف حضور دارد و این حضور در دوران هشت سال دفاع مقدس دفاع اوج افتخار آنها بود و بسیج ستاره درخشان تاریخ انقلاب اسلامی است .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه بیان کرد:  بسیج بعد از دوران  8سال دفاع مقدس در عرصه های مختلف چون بسیج سازندگی حضور داشته و همچنین تمامی فتنه ها را که از طرف استکبار جهانی  برنامه ریزی شده بود با حضور بسیج خنثی شده است.
وی گفت:  بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس با بسیجی دهه 90 فرقی ندارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به اتفاقات اخیر و اینکه بسیج  در کنار برادران نیروی انتظامی بود،  بیان کرد:   در اتفاقات چند روز اخیر چند مورد قابل توجه است و اینکه نعمتی چون مقام معظم رهبری برای انقلاب اسلامی  را قدر بدانیم که چقدر بعد از بیانات خود پس از افزایش بنزین ،  آرامش دادند.
وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی از شهردار حضرت پور و شهرداری ارومیه، از مجموعه مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری بدلیل برگزاری برنامه های فرهنگی در خور توجه و شایسته در سطح شهر تشکر کرد.

Print
380 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان