• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بهره برداری از سامانه شهروندسپاری منطقه چهار به مناسبت هفته دولت/ شهرداری ارومیه در مسیر هوشمندسازی است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بهره برداری از سامانه شهروندسپاری منطقه چهار به مناسبت هفته دولت/ شهرداری ارومیه در مسیر هوشمندسازی است

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور با اشاره به اجرای موفقیت آمیز سامانه شهروندسپاری در مناطق یک، سه و پنج شهرداری ارومیه اظهار کرد: در این راستا به زودی و به مناسبت هفته دولت 1400، سامانه شهروندسپاری منطقه چهار ارومیه به بهره برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه شهرداری ارومیه و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات با تمامی تلاش در مسیر هوشمندسازی و الکترونیکی کردن تمامی فرآیندهای اداری است، افزود: اجرای این سامانه نقش بسیار مهمی در افزایش رضایتمندی و اعتماد عمومی و همچنین رفاه شهروندان با توجه به کاهش مراجعات به شهرداری و تسریع در روند امور اداری خواهد داشت.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: در مرحله اول ارائه خدمات از طریق این سامانه و در موضوع استعلامات شهرسازی از قبیل نقل و انتقال، بانک و ادارات به صورت اختیاری شامل حضوری و غیرحضوری خواهد بود اما پس از اجرای آن و آشنایی کارشناسان و همچنین ارباب رجوع منطقه چهار با سامانه شهروندسپاری همچون سایر مناطق به صورت اجباری و تماماً غیرحضوری انجام خواهد شد و برون سپاری کامل را شاهد خواهیم بود.
اسدپور کاهش مراجعه به شهرداری به ویژه در ایام شیوع کرونا، کاهش تردد در سطح شهر و کاهش ترافیک، افزایش بهره وری ،کاهش احتمالی تخلفات و یا انحرافات، شفافیت در امور و رضایتمندی و رفاه بیش از پیش شهروندان را از جمله مهمترین مزایای سامانه شهروندسپاری عنوان کرد.
وی همچنین از راه اندازی سامانه شهروندسپاری منطقه دو به عنوان آخرین منطقه شهرداری ارومیه در آینده ای نزدیک و پس از بهره برداری کامل از سامانه شهروندسپاری منطقه چهار و اجرای موفقیت آمیز آن خبر داد.

Print
236 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان