• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بهره برداری از فاز چهارم تولید مصالح شن ، ماسه و آسفالت شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بهره برداری از فاز چهارم تولید مصالح شن ، ماسه و آسفالت شهرداری ارومیه

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، فاز چهارم تولید مصالح کارخانه شن ، ماسه و آسفالت شهرداری با حضور مجید آقازاده شهردار و حسین بخشایشی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری و جمعی دیگر از مدیران مورد بهره برداری قرار گرفت.

آقازاده شهردار ارومیه در آئین بهره برداری از این طرح با بیان اینکه سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری یکی از بازوهای اجرایی و مهم شهرداری در امر خدمت رسانی به شهر و شهروندان است گفت: استفاده از پتانسیل های موجود در این سازمان می تواند در رسیدگی به درخواست ها و موارد و مسائل مطرح شده از سوی شهروندان نقش بسزایی را ایفا کند.

معصومی رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری در ادامه ضمن خوش آمد گویی و ارائه گزارشی مختصر از این طرح اظهار داشت : با توجه به گستردگی شهر و لزوم توجه به مطالبات شهروندان در جهت ارائه خدمات عمرانی و نیاز سازمان به افزایش تولیدات خود ، این فاز با تمام امکانات به همت نیروهای داخلی نصب و راه اندازی شد.

معصومی در پایان بیان داشت : با بهره برداری از فاز چهارم این مجموعه روزانه 300 تن به مصالح تولیدی شن و ماسه اضافه گردید که می توان به نتیجه این اقدامات در صرفه جویی و کاهش هزینه در خرید مصالح و تجهیزات این کارخانه اشاره کرد.

Print
264 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان