• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بهره برداری از پروژه های عمرانی سازمان آرامستانهای شهرداری ارومیه
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بهره برداری از پروژه های عمرانی سازمان آرامستانهای شهرداری ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی سازمان آرامستانهای شهرداری ارومیه، مسئولان استانی، شهری و اعضای شورای شهر ارومیه، حضور داشتند که در جریان این مراسم نمازخانه و فاز دوم کمربندی آرامستانهای ارومیه به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام عابدینی مدیر عامل سازمان آرامستان با اشاره به پروژه های این سازمان اظهار داشت: نمازخانه ای با مساحت 1200 مترمربع در محوطه آرامستان ارومیه به بهره برداری می رسد که در طی 7 ماه اجرا شده است. ضمن اینکه فاز دوم کمربندی این آرامستان نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: زیرسازی و جدولگذاری این کمربندی به طول 1550 متر و با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان اجرا شده است که در کنار آن احداث آرامگاههای دو طبقه خانوادگی، احداث قطعات جدید، بتن پلاک و خرید دو دستگاه آمبولانس جدید از دیگر اقدامات انجام شده توسط سازمان آرامستانها است.

محمد حضرت پور شهردار ارومیه نیز با اشاره به اینکه به خدمت در کنار نیروهای خالص افتخار می کنم گفت: اقدامات توسعه باغ رضوان قابل توجه است و از تمامی کسانی که برای آبادانی این شهر تلاش کرده اند تقدیر می نمایم.

سعادت ، استاندار آذربایجان غربی نیز در سخنانی از اقدامات شهرداری ارومیه و سازمان آرامستانها در ارائه خدمات به مردم تقدیر و تشکر کرد.








Print
1107 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان