• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

به انضباط مالی در شهرداری نگاه ویژه شود/ مصالح ساختمانی در برخی معابر شهری ساماندهی شود/ وصول مطالبات قانونی شهرداری از مودیان با برنامه ریزی دقیق
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

به انضباط مالی در شهرداری نگاه ویژه شود/ مصالح ساختمانی در برخی معابر شهری ساماندهی شود/ وصول مطالبات قانونی شهرداری از مودیان با برنامه ریزی دقیق

در نشست شورای معاونین شهرداری ارومیه مطرح شد؛

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حسین مهدی زاده،  شهردار ارومیه در نشست شورای معاونین بیان کرد:  با برگزاری کلاس های آموزشی برای کارکنان می توان به سمت توانمند سازی آنها و در نهایت ارتقاء ساختار اداری حرکت کرد.
 وی با اشاره به اداره ممیزی بیان کرد:  فعالیت اداره ممیزی املاک در سطح شهر بیش از پیش پر رنگ شود .
  شهردار ارومیه ادامه داد:  مدیران مناطق  ۵ گانه شهرداری با ابتکار عمل در اندیشه افزایش درآمد برای مدیریت شهری   جهت توسعه و عمران شهری باشند.
وی عنوان کرد: به انضباط مالی در شهرداری نگاه ویژه شود .
صادق حسین دوستی ، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه در این نشست اظهار کرد:  مناطق ۵ گانه و سازمان های تابعه شهرداری با توجه به ماموریت اعلامی از سوی شهردار محترم نسبت به وصول مطالبات قانونی شهرداری از مودیان با برنامه ریزی دقیق اقدام کنند.
 علی صادق، شهردار منطقه ۴  در این نشست بیان کرد: برداشت میدانی ۷۰ هکتار از اراضی محدوده منطقه ۴ و مطالعات دفع آب های سطحی آغاز شده است.
در ادامه جعفر ولی زاده، شهردار منطقه 2 بیان کرد:  درآمدهای شهرداری منطقه ۲ شهری در شش ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته در حدود  ۸۰ درصد افزایش رشد داشته است.
 وی افزود:  هم اکنون عملیات متعدد عمرانی چون آسفالت معابر در خیابان های شهید باباساعی و پیشوا در حال اجرا است.
 نادر کاظمی، مدیر حراست شهرداری ارومیه در این نشست شورای معاونین بیان کرد:  یکی از وظایف اساسی اداره ممیزی کمک به افزایش درآمد های شهرداری است.
وی گفت: جمع آوری  مصالح ساختمانی در برخی معابر شهری ساماندهی شود.
مدیر حراست شهرداری ارومیه بیان کرد:  به پیشگیری از  بروز ساخت و سازهای غیر مجاز شهری نگاه ویژه شود.
ابراهیم صفری، شهردار منطقه ۱ در این نشست گفت:  درآمدهای شهرداری منطقه از بابت عوارض و وصول مطالبات در سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته افزایش یافته است.
وی عنوان کرد:  صدور پروانه ساخت در منطقه طی سال جاری   ۵۰ درصد کاهش یافته است.
 سیروس اسدی، شهردار منطقه  بیان کرد:  درآمدهای  شهرداری منطقه ۳ از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته با افزایش رشد روبرو بوده است.

Print
219 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان