• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

به مدت سه روز انجام می گیرد؛ برگزاری  کارگاه آموزشی آشنایی با چرخه مدیریت بحران شهری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

به مدت سه روز انجام می گیرد؛ برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با چرخه مدیریت بحران شهری

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش ضمن خدمت شهرداری ارومیه ، عباس حسن خانی،  فرماندار شهرستان ارومیه در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی آشنایی با چرخه مدیریت بحران  با اشاره به تاریخچه شکل گیری سازمانهای مردم نهاد، اظهار کرد،  امروزه حاکمیت به این باور رسیده است که NGO ها تکمیل کننده و تسهیل کننده مدیریت اجتماعی می باشند  که در حال حاضر حدود 47 سازمان مردم نهاد در سطح شهرستان  مشغول به فعالیت بوده و  دولت بصورت همه جانبه از آنها حمایت خواهد کرد.

وی فعالیت های آموزشی و فرهنگی شهرداری ارومیه  را قابل تقدیر دانست و گفت:  شهرداری ارومیه  در بسیاری از حوزه های عملکردی خود فعالیت های فرهنگی آجتماعی و آموزشی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

محمد ستار پور، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه  در ادامه مراسم  با بیان اینکه کسب اطلاعات کافی درباره مدیریت بحران و آموزش عمومی شهروندان امری ضروری است بیان کرد:  باید آموزش های ضروری را در درون خانواده ها نهادینه کرد چرا که آموزش عمومی  باعث اصلی کاهش تلفات می شود .

به گفته وی امروزه بیشتر بلایای طبیعی از دخالت انسان است  که متاسفانه در هنگام وقوع  بحران سوء مدیریت خود باعث بحران بعدی  می شود  و همچنین بر اساس تجارب قبلی، آسیب احتمالی دیگر جزیره ای عمل کردن سازمان ها و نهادهای مسئول است.

وی افزود:  با وجود کمبود قانون در باره وظیفه شهرداری در مواقع بحران این نهاد در خط مقدم مقابله با بحران است.

 گفتنی است؛ کارگاه آموزشی آشنایی با مدیریت بحران شهری به مدت سه روز در مرکز آموزش ضمن خدمت شهرداری ارومیه و با حضور 100 نفر از اعضای سازمانهای مردم نهاد و با تدریس اساتید مجرب استانی  در حال برگزاری  است .

Print
736 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان