• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

به مدیریت هزینه ها، تکریم ارباع رجوع و پرسنل مدیریت شهری نگاه ویژه شود/ واکسیناسیون تمام پرسنل شهرداری در برابر ویروس کرونا
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

به مدیریت هزینه ها، تکریم ارباع رجوع و پرسنل مدیریت شهری نگاه ویژه شود/ واکسیناسیون تمام پرسنل شهرداری در برابر ویروس کرونا

مدیر حراست شهرداری ارومیه:

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ نادر کاظمی در جلسه شورای معاونین شهرداری با تبریک فرا رسیدن روز کارمند به همه کارمندان و به ویژه کارمندان تلاشگر مجموعه بزرگ شهرداری از تلاش های همکاران در حوزه های مختلف در جهت توسعه و آبادانی شهر و رفاه شهروندی تشکر ویژه کرد و بر حفظ جایگاه و منزلت پرسنل شهرداری ارومیه  در حوزه های مختلف مدیریت شهری  تاکید کرد.

وی با اشاره به تکریم ارباع رجوع، بیان کرد: رفتارهای نامناسب با ارباب رجوع منجر به افزایش نارضایتی شده و باید  منزلت ارباب رجوع شهرداری حفظ شود چرا که هزینه های اداره شهر با جیب مردم تامین می شود.

کاظمی عنوان کرد:  با توجه  به تنگناهای مالی، کاهش هزینه ها در راس برنامه های مدیران شهری قرار گیرد و نباید به این مهم  بی توجه شد .

وی تاکید کرد:  ساماندهی مقوله اضافه کاری پرسنل و نگاه ویژه به آن،  مدیریت هزینه ها، رعایت ضوابط و مقررات ، صرفه جویی و انضباط اداری و مالی توجه ویژه و در اولویت قرار گیرد .

مدیر حراست شهرداری ارومیه در ادامه این جلسه بر لزوم حفاظت از اسناد، ارجاع نظریه های کارشناسی،  لزوم نظارت بر حفاری ها و عملکرد آن ها، نظارت بر مصالح مصرفی و مدیریت آنها،  نظارت بر نحوه خریدهای شهرداری و لزوم تهیه برنامه ریزی برای آن  تاکید کرد.

وی همچنین به موضوع حل مشکل بیمه البرز پرسنل شهرداری و واکسیناسیون تمام پرسنل شهرداری ارومیه بر علیه ویروس کرونا اشاره  کرد.

Print
224 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان