• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

به مقوله برنامه ریزی و آمار در مدیریت شهری نگاه ویژه شود / تحمیل هزینه های گزاف به دلیل نبود برنامه ریزی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

به مقوله برنامه ریزی و آمار در مدیریت شهری نگاه ویژه شود / تحمیل هزینه های گزاف به دلیل نبود برنامه ریزی

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه :

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  احد یوسفی در مراسم گرامیداشت روز آمار و برنامه ریزی در محل سالن اجتماعات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به اهمیت آمار و برنامه ریزی،  بیان کرد:  در عصر کنونی، چاره ای جز رفتن به سمت هوشمند سازی و استفاده از آمار و اطلاعات، برنامه ریزی و پژوهش نیست.

 به گفته وی وضع موجود در حوزه مدیریت شهری در راستای هوشمند سازی و استفاده از اطلاعات با سرعت دنیا برابر نیست و باید تلاش ها بر آن معطوف شود که چگونه نیازهای خود را با شرایط هوشمند سازی  و استفاده از داده ها و آمار هماهنگ کرد تا به خروجی مطلوب دست یابیم. 

یوسفی  اظهار کرد:  بعضا در ساختار مدیریت شهری براساس ضرورت، تصمیماتی خارج از مطالعه و جمع آوری اطلاعات و آمار  اتخاذ می شود که این عدم مطالعه ها، هزینه های گزافی را بردوش مدیریت شهری تحمیل می کند.

وی با تاکید دوباره بر اینکه به دلیل نداشتن آمار واطلاعات،  شاهد صرف هزینه زیادی هستیم، عنوان کرد:  در مدیریت شهری باید به مقوله برنامه ریزی و آمار نگاه ویژه شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه  بیان کرد:  در حوزه  تعالی سازمانی به همت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری  مطالعات ارزنده ای صورت گرفته  اما باید بسترهای لازم جهت اجرا این مطالعات نیز تحقق یابد .

وی ابراز امیدواری کرد که با حرکت به سمت هوشمند سازی و استفاده درست از آمار و اطلاعات بتوانیم یک شهر هوشمند با مدیریت هوشمند با حداقل هزینه ها و حداکثر کیفیت برای شهر و شهروندان رقم بزنیم.

Print
269 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان