• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

به مناسبت ایام الله دهه فجر، شهرداری ارومیه برگزار کرد: افتتاح 1324 میلیارد ریال پروژه های عمرانی و خدماتی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

به مناسبت ایام الله دهه فجر، شهرداری ارومیه برگزار کرد: افتتاح 1324 میلیارد ریال پروژه های عمرانی و خدماتی

در این مراسم که با حضور استاندار آذربایجان غربی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه، شهردار و معاونین شهرداری ارومیه و مردم شریف و شهید پرور ارومیه برگزار شد. در ابتدا پرویز جلیلی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: امروز نام انقلاب اسلامی در نقطه به نقطه جهان طنین انداز شده است و این حاصل تلاش ها و رهنمودهایی است که رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از خود به یادگار گذاشت.

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: مردم ایران با رهبری امام خمینی (ره)، حماسه ای به یاد ماندنی بر جا گذاشتند که نه تنها منطقه را بلکه تمام دنیا را دگرگون کرد و امروز کشورهای اسلامی، انقلاب اسلامی ایران را برای خود الگو قرار داده اند و اگر امروز شاهد پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در بخش های فناوری هسته ای، اقتصادی، تکنولوژی، عمرانی، فرهنگی هستیم، همگی حاصل رهنمودهای آن بزرگوار و مقام معظم رهبری است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: همانطور که می دانید شهرداری ارومیه در جهت حفظ و نگهداری زیبایی شهر و توسعه آن در بخش های عمرانی و خدماتی به طور شبانه روزی تلاش می کنند که بنده به نوبه خود و به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از شهردار، معاونان، مدیران، کارشناسان و کارکنان شهرداری ارومیه قدردانی می نمایم.

وی همچنین در ادامه سخنانش ضمن قدردانی از مردم فهیم و قدرشناس شهر ارومیه در جهت همکاری و همیاری شهرداری ارومیه در اتمام پروژه های عمرانی و خدماتی افزود: امروز با همدلی شما مردم فهیم و شهید پرور شهر ارومیه قدم های مؤثری در راستای روند رشد و پیشرفت شهر برداشته شده است و این حاصل حمایت ها و تلاش های مسئولین کشوری و استانی است که جا دارد از این عزیزان نیز قدردانی نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی هیچ وقت از ذهن و قلب مردم ایران اسلامی و مسلمین جهان پاک نخواهد شد، اذعان داشت: با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری، امروز شاهد افتتاح پروژه های فرهنگی، خدماتی و عمرانی شهر ارومیه با اعتباری بیش از 1324 میلیارد ریال هستیم و تلاش شورای اسلامی شهر ارومیه در سال 93، همچون سالهای گذشته ، توزیع عادلانه خدمات در بین مناطق و تلاش بی وقفه برای توسعه شهر ارومیه خواهد بود.

پرویز جلیلی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه، بررسی موضوعات سرمایه گذاری در شهر، تصویب ایجاد شهربازی مدرن، اختصاص 5 درصد از درآمدهای بودجه شهرداری برای توسعه فضای سبز و اتحادیه بارفروشان، تصویب قطعه هنرمندان و شاعران در باغ رضوان ارومیه، اتمام و بررسی پروژه های نیمه تمام و تصویب پروژه های عمرانی را از مهمترین برنامه های شورای اسلامی شهر ارومیه در سال 93 عنوان نمود.


 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Print
1036 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان