• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بوی بهار می‌رسد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بوی بهار می‌رسد

به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه، علی شایگان رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه در این باره گفت: با تاکید دکتر حسین مهدی‌زاده، شهردار ارومیه مبنی بر زیباسازی شهر و استقبال از بهار ۱۴۰۱، برنامه ریزی های لازم برای استقبال از سال جدید در دستور کار قرار گرفت.

 

وی اظهار کرد: جهت استقبال از بهار و نوروز ۱۴۰۱، گونه‌های تولیدی در گلخانه‌های سازمان همچون بنفشه، شب بو، عسلی، گل میمون، قرنفل و میخک طی چند روز آینده به سطح شهر انتقال و کاشت می شوند.

 

شایگان افزود: تولید و تکثیر انواع گل‌های فصلی و دائمی در واحد تولیدات سازمان با هدف خودکفائی در تولید و کاهش هزینه ها از ماه های گذشته در دستور کار قرار گرفته بود که اکنون با شکوفایی این گلها آماده انتقال به سطح شهر جهت کاشت است.

 

وی عنوان کرد: بزودی، فضای شهر ارومیه با کاشت بیش از ۴ میلیون بوته انواع گل فصلی تولیدی و اجرای طرح های ویژه گلگاری، چهره بهاری خواهد گرفت.

 

شایگان ابراز امیدواری کرد که با کاشت این تعداد انواع گل فصلی در معابر، میادین و بوستان‌های سطح شهر و فضاآرایی شهر با باکس های گلکاری به زیباتر شدن هر چه بهتر شدن فضای شهر برای شهروندان و مسافران نوروزی گام های موثری را برداریم .

Print
336 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان