• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تا پایان سال جاری صورت می گیرد؛ آغاز عملیات اجرایی ساخت زیر گذر مدرس
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تا پایان سال جاری صورت می گیرد؛ آغاز عملیات اجرایی ساخت زیر گذر مدرس

« مهندس ابراهیم صفری» با اشاره به اختصاص 25 میلیارد تومان برای ساخت تقاطع غیر هم سطح سه راهی سرو، اظهار کرد: با تخصیص این اعتبار این پروژه تا پایان شهریو ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت فیزیکی 60 درصدی پروژه ابوذر، اظهار کرد: در حال حاضر در پروژه ابوذر با تمام تلاش های شبانه روزی شهرداری ارومیه شاهد به اتمام رسیدن پل اصلی تقاطع ابوذر از سمت ابوذر به شهید کلانتری با وسعتی بیش از سه هز ار متر مربع ، به طول 102 متر و عرض 32 مترهستیم.

معاون عمرانی شهرداری ارومیه با اعلام اینکه برای ساخت پروژه ابوذر بیش از 21 میلیارد تومان هزینه اولیه برآورد شده است، بیان کرد: فاز اول این پروژه تا مرداد ماه سال جاری و کل مجموعه طرح تا پایان شهریور به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به ساخت زیرگذر مدرس، بیان کرد: هم اینک برای شروع عملیات اجرایی ساخت زیر گذر مدرس مشغول جابجایی تاسیسات اطراف تقاطع هستیم و بعد از اتمام جابجایی، عملیات وارد فاز اجرایی شده و تا پایان سال جاری نیز به مرحله اتمام خواهد رسید.

مهندس صفری با بیان اینکه برای شروع عملیات اجرایی محور خیابان سربازان گمنام و تقاطع خیابان مخابرات 200 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است، ابراز کرد: عملیات اجرایی این پروژه عبارت ازاحداث تونل در خیابان گمنام از سمت خیابان شهید ذاکر به سمت خیابان مولوی است .

Print
730 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان