• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تا پایان سال 93 صورت می گیرد؛ آغاز عملیات اجرایی رینگ بیرونی شهر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تا پایان سال 93 صورت می گیرد؛ آغاز عملیات اجرایی رینگ بیرونی شهر ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، میرعلی محمدی در آئین کلنگ زنی مرکز تجاری رزت با بیان اینکه حضور سرمایه گذاران در شهر توسعه روز افزون را رقم می زند، بیان کرد: مرکز تجاری، خدماتی و رفاهی رزت با سرمایه گذاری شرکت انبوه سازان شهرو مشارکت 38 درصدی شهرداری ارومیه در خیابان سعدی بعد از کلنگ زنی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به موقیعت مکانی مرکز تجاری، خدماتی و رفاهی رزت در خیابان سعدی ارومیه ، اظهار کرد: با توجه به توسعه شهر ارومیه و وجود شهرک اقماری متعدد در آن و به منظور مدیریت تقاضای سفر و کاهش ترافیک، ساخت این مرکز تجاری به پیشنهاد شهرداری و سرمایه گذار در این نقطه از شهر انتخاب شد.

محمدی به لزوم ساخت سه مرکز تجاری، خدماتی و رفاهی در سه نقطه از شهر ارومیه اشاره کرد و گفت: وجود مراکز تجاری مختلف در نقاط مختلف شهر باعث توسعه متوازن و حرکت، پویایی شهرمی شود.

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی ارومیه با بیان اینکه با توجه به رشد روز افزون جمیعت ارومیه باید پروژه های زیر ساختی با تدابیر و سیاست های شورای اسلامی و شهرداری ارومیه از اکنون برای سال های آتی برنامه ریزی شود اضافه کرد: در این راستا کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری در دوره چهارم شورا تشکیل و این کمیسیون وظیفه جذب سرمایه گذارداخلی و خارجی برای انجام پروژه های عمرانی را دارد.

وی با ابراز امیداری از حضور سرمایه گذاران بیشتری در شهربعد از کلنگ زنی پروژه رزت ، بیان کرد: امیدواریم تمام پروژه های عمرانی شهر با حضور سرمایه گذاران تا 10 سال آینده محقق شود.

Print
1304 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان