• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تجربه تیمی پیروزی ما را رقم زد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تجربه تیمی پیروزی ما را رقم زد

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه:

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  محمدرضا تندروان  عنوان کرد:   ۲ تیم بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و تیم پاس تا لحظه آخر در برابر بازیکنان ما ایستادگی کرد. 
وی اظهار کرد: تیم پاس با حضور مجموعه کادر فنی و وجود رییس هیاتی پرتلاش (عیسی سنگدوینی) که سال گذشته این تیم را قهرمان لیگ دسته اول کرد برای ما قابل احترام و تیم بزرگی است. 
تندروان  بیان کرد: جنگندگی بازیکنان تیم پاس سبب شده که انتظار بیشتر شنیدن از این تیم را در آینده داشته باشیم. 
وی عنوان کرد: سنگینی رقابت‌های لیگ (۲ مسابقه در هفته و مسافت دور شهرها از هم) در کنار پنج گیمه شدن برخی مسابقات در وقت‌های کم، بعضی اوقات در کیفیت ارائه بازی خوب تیم‌ها اثر منفی می‌گذارد. 
تندروان  گفت: تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته دوم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور عصر چهارشنبه در گرگان با نتیجه سه بر صفر در برابر تیم پاس گرگان به پیروزی رسید. 
وی بیان کرد: شاید تیم پاس گرگان اولین سال حضورش به لحاظ نام، در لیگ برتر باشد اما برخی بازیکنان این‌ تیم ضمن داشتن سابقه حضور در فصول گذشته لیگ برتر، سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند. 

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در خصوص مسابقه بعدی تیمش برابر هورسان رامسر تصریح کرد: آن تیم هم (البته همه تیم ها) برای ما قابل احترام است و با داشتن بازیکنان خوب تلاش داریم، برنده آن مسابقه شویم.

Print
199 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان