• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تجلیل شهردار ارومیه از صادرکنندگان فعال حوزه میادین میوه و تره بار شهرداری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تجلیل شهردار ارومیه از صادرکنندگان فعال حوزه میادین میوه و تره بار شهرداری

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور در جلسه  تجلیل از صادرکنندگان نمونه حوزه میادین میوه و تره بار شهرداری اظهار کرد: در ایام فرارسیدن هفته وحدت قرار گرفته ایم و این ایام را تبریک می گویم، ما نمود عینی وحدت در جامعه  را در میدان میوه و تره بار شهرداری شاهد هستیم.

وی افزود: خوشبختانه اتحاد در میدان میوه و تره بار وجود دارد و امسال بر قیمت توافقی محصولات باغی و کشاورزی همه پایبند هستند.

شهردار ارومیه با اشاره به ظرفیت های صادراتی ارومیه گفت: در اثر تلاش غرفه داران به قطب صادرت هندوانه تبدیل شده ایم و علاوه بر این امروزه انواع اقسام محصولات صادراتی را شاهد هستیم و از کشورهای مختلف همیشه تجار مهمانی در میدان میوه و تره بار شهرداری وجود دارد.

حضرت پور تصریح کرد: تلاش برای حل مشکلات بارفروشان تلاش برای حل مشکلات اقتصادی مردم استان است، چرا که کشاورزی و باغداری یکی از مهمترین مشاغلی است که در آذربایجان غربی وجود دارد و ارتزاق روستاییاننیز از این راه است.

وی خطاب به کوماسی مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی که در این جلسه حضور داشت،گفت و از وی درخواست کرد که در بحث مالیات بارفروشان را مدنظر قرار دهد.

حضرت پور با اشاره به اینکه بارفروشان و غرفه داران میدان میوه و تره بار امانت فروش باغداران و کشاورزان هستند، یادآور شد: امور مالیاتی از همین پولهای امانت مردم برای بارفروشان مالیات وضع می کند که از صادرات محصولات جلوگیری کرده و در این خصوص اختلال ایجاد می کند.

وی با اشاره به کم لطفی هایی که از سوی برخی صنایع تبدیلی نسبت به کشاورزان ادامه دارد، عنوان کرد: آه کشاورزان گریبان کسانی را می گیرد که سعی دارند با تعیین نرخ پایین برای محصولات، سود بیشتری از جیب روستائیان و قشر زحمتکش جامعه داشته باشند.

حضرت پور در این جلسه بارفروشان را رزمندگان اقتصادی شهر دانست و با درخواست بارفروشان مبنی بر انتقال محل میدان به خارج از شهر موافقت کرد و دستور بررسی کارشناسان و مشاوران را صادر کرد.

وی افزود: اراده جمعی بر این است که با حمایت از بارفروشان بتوانیم پشتیبان کشاورزان زحمت کش  باشیم که تلاش بارفروشان احیای کشاورزی را رقم می زند .

شهردار ارومیه تاکید کرد : ارومیه قطب کشاورزی است و لایق پیشرفته ترین و به روز ترین میدان میوه و تره بار است که امیدواریم به همت و مشارکت بارفروشان  امروز که مصادف با آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) می باشد این امر خیر شروع شود.

در ادامه جلسه بارفروشان و صادرکنندگان میوه پیشنهادات خود را داده و به طور مشترک به بررسی مشکلات این حوزه با شهردار ارومیه و مدیرکل امور مالیاتی پرداختند.

در پایان مراسم از 30 تن از بارفروشان فعال با اهدای لوحی تقدیر شد.

Print
464 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان