• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تحریم های آمریکا سلامت شهروندان ایرانی را تهدید می کند/ شهر هوشمند و توسعه صنعت گردشگری را مدنظر قرار داده ایم
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تحریم های آمریکا سلامت شهروندان ایرانی را تهدید می کند/ شهر هوشمند و توسعه صنعت گردشگری را مدنظر قرار داده ایم

شهردار ارومیه در نشست مجمع شهرداران آسیایی:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، نشست مجمع شهرداران آسیایی به صورت ویدیوکنفرانس و مجازی برگزار شد.
در این نشست که با حضور شهرداران شهرهای آسیایی و سازمانهای بین المللی برگزار شد مواردی همانند مدیریت شهری، حمل و نقل، نحوه مدیریت و مبارزه با کرونا، گردشگری شهری، مدیریت بحران های طبیعی مورد بحث قرار گرفت.
محمد حضرت پور در این ویدیوکنفرانس که به مدت 6 ساعت برگزار شد، در مورد زمینه های مختلف از جمله تداوم مبارزه با کروناویروس و ضدعفونی معابر و وسایل حمل و نقل عمومی، توزیع ماسک، کمک به اقشار کم درآمد و ضرورت ارائه راهکارهایی در حوزه اقتصاد شهری اظهار نظر کرد.
وی افزود: ما از یک سو با کروناویروس مبارزه می کنیم و از سویی دیگر تحت تأثیر تحریم های آمریکایی هستیم و تحریم ها در بخش بهداشت و سلامت باید برداشته شوند چرا که سلامتی شهروندان ایرانی را به طور مستقیم هدف قرار داده است.
شهردار ارومیه گفت: طی مدت شیوع کرونا ما 20 هزار بسته مواد غذایی از سوی شهرداری تهیه و در بین اقشار آسیب پذیر از کرونا توزیع کردیم تا تبعات اقتصادی این بیماری را بتوانیم کاهش دهیم.
حضرت پور ادامه داد: توسعه صنعت گردشگری در دوران پساکرونا یکی از اهداف ویژه شهرداری ارومیه در راستای توسعه پایدار است.
وی یادآور شد: شهرداری ارومیه همچنین در راستای اهداف شهر هوشمند برنامه های بسیار جدی را از سالهای گذشته آغاز کرده که در دوران شیوع کرونا این برنامه ها را به طور ویژه تر پیگیری کرد و هم اکنون ارومیه به عنوان یکی از پنج شهر هوشمند کشور مطرح است.

Print
290 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان