• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تخفیف 20 درصدی مطالبات شهرداری تا پایان امسال
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تخفیف 20 درصدی مطالبات شهرداری تا پایان امسال

قائم مقام شهردار ارومیه خبر داد؛

به گزارش مدیریت ارتباطات و بین الملل شهرداری ارومیه؛  غلام رضا عدل دوست  افزود: مودیانی که مطالبات و عوار شهرداری را شش ماهه دوم سال پرداخت نمایند از 20 درصد تسهیلات تشویقی پرداخت نقدی برخوردارخواهند  شد و در صورت ارائه کارت و مدارک انبوه سازی و سازنادگان 4 واحد و بیشتر و همچنین رزمندگان و ایثارگران  به درصدهای مذکور 5 درصد اضافه می شود.

عدل دوست با اشاره به برگزاری جایزه خوش حسابی، اظهار کرد: جوایز خوش حسابی نیز تا پایان آبان ماه سال جاری برگزار و به قید قرعه به شهروندان خوش حساب جوایزی اهداء می شود .

وی با تاکید بر اینکه درآمدهای شهرداری از محل پرداخت های شهروندان تامین می شود،  بیان  کرد:  مشارکت مردم  با پرداخت مطالبات شهری کمک شایانی در بحث تامین درآمدهای شهرداری  و ارتقای زندگی شهری می کند.

به گفته معاون شهرسازی و معماری شهردار ارومیه  پرداخت به موقع مطالبات شهروندان علاوه بر اینکه توان مالی منطقه را افزایش می دهد به عمران و آبادانی و شکوفایی در سطح منطقه کمک  می کند از شهروندان درخواست  کرد که دست شهرداری را در تحقق این امر مهم بگیرند تا شهرداری در ارائه خدمات خود به مردم با مشکل مواجه نشود.

Print
478 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان