• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تداوم عملیات زیر سازی و آسفالت در سطح منطقه پنج
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تداوم عملیات زیر سازی و آسفالت در سطح منطقه پنج

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  وحید عباسی با بیان این که اجرای عملیات مختلف عمرانی و زیرسازی در سطح منطقه پنج ادامه دارد، عنوان کرد:  در همین راستا عملیات زیرسازی کوچه منشعب از خیابان ورزش توسط معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری منطقه پنج اجرا شد.

وی با اشاره به تداوم ادامه عملیات اصلاح جداول خیابان سلطانی، عنوان کرد: ادامه عملیات اصلاح جداول خیابان سلطانی توسط معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری منطقه پنج در حال اجراست.

عباسی عنوان کرد:  همچنین عملیات جدول گذاری خیابان 16 متری منشعب از خیابان ورزش توسط معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری منطقه پنج در حال اجراست.

وی با اشاره به عملیات مرمت و آسفالت نوار حفاری های خیابان حسن زاده، بیان کرد: عملیات مرمت و آسفالت نوار حفاری های خیابان سربازان گمنام (برق)، خیابان حسن زاده انجام شد.

شهردار منطقه 5 شهر ارومیه با بیان این که عملیات احداث پارک واقع در زمین های دادگستری در مراحل پایانی خود قرار دارد افزود: با توجه به درخواست های مکرر اهالی و نبود فضای سبز در محدوده زمین های دادگستری شهرداری منطقه پنج با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه اقدام به ایجاد فضای سبز برای شهروندان کرده است که این عملیات در مراحل نهایی خود قرار دارد.

Print
381 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان