• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تداوم فعالیت های جهادی تا پیش از بارش ها جهت ساماندهی امور شهری/ آسفالت ریزی، رنگ آمیزی جداول و لایروبی جوب ها با جدیت ادامه دارد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تداوم فعالیت های جهادی تا پیش از بارش ها جهت ساماندهی امور شهری/ آسفالت ریزی، رنگ آمیزی جداول و لایروبی جوب ها با جدیت ادامه دارد

شهردار ارومیه مطرح کرد:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور با توجه به آغاز فعالیت های جهادی جهت ساماندهی برخی امور در سطح شهر و مناطق اظهار کرد: شهرداری ارومیه تا پیش از آغاز بارش های پاییزی اهداف از پیش برنامه ریزی شده خود را به سرانجام می رساند.

وی افزود: از این رو آسفالت ریزی در معابر شهری، ترمیم و لکه گیری و شن ریزی و زیرسازی معابر خاکی را به طور جدی مد نظر قرار داده ایم.

شهردار ارومیه گفت: معاونت فنی و عمرانی، سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و مناطق 5 گانه شهرداری موظف شده اند تا پیش از بارشها و با تمامی توان در هر منطقه به مدت سه روز به امر آسفالت ریزی، ترمیم و لکه گیری و همچنین شن ریزی کوچه های خاکی اقدام کنند.

حضرت پور ادامه داد: نظارت جدی بر این کار وجود دارد و کوچه ها و معابری که قبلاً شناسایی شده و دستور رسیدگی به وضعیت آنها داده شده است به طور مرتب مورد بازرسی قرار می گیرد.

وی یادآور شد: همچنین با هداف صرفه جویی در هزینه ها کار رنگ آمیزی جداول خیابانها، بلوارها و معابر شهری با قوت ادامه دارد و پس از خیابانهای اصلی شهر، جداول معابر 24 متری و سپس به ترتیب اولویت سایر معابر توسط پرسنل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری رنگ آمیزی می شود.

حضرت پور اظهار کرد: از سویی با توجه به اهمیت چراغ های راهنمایی و رانندگی در کنترل ترافیک شهری ، کار تعمیر، مرمت و نوسازی این چراغها توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک آغاز شده است.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت پسماند نیز با توجه به پیشگیری و جلوگیری از هرگونه انسداد کانالهای جمع آوری آبهای سطحی و آبگرفتگی در معابر، کار لایروبی جوب ها و کانالها را به طور گسترده آغاز کرده و تا پیش از آغاز بارش های پاییزی به اتمام می رسد تا مشکل چندانی در سطح شهر را شاهد نباشیم.

Print
269 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان