• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تداوم نهضت آسفالت معابر در منطقه يك شهر اروميه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تداوم نهضت آسفالت معابر در منطقه يك شهر اروميه

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مجتبی علیزاده بیان کرد: عملیات آسفالت رویه خیابان های امین - ارغوان - اباصلت - منشعبات نبوت  براعتی به مقدار 83160 متر مربع انجام گردیده و زیر سازی و آسفات معابر خیابان های 14 متری دوم زرین - خیابان جعفری (حضرتپور) - منشعبات خیابان انعام - طریقت - کوی 18 میرداماد - 14 متری زرین - صمدی - صیاح - احمدپور -آذرنیوش -بلوار ساوالان - کوی آزالیا و کوچه های فرعی آسفالت ریزی گردیده و لکه گیری معابر اصلی و فرعی سطح منطقه با هدف مناسب سازی سطوح کوچه ها، خیابان‌ها و رفع مشکلات ترددی شهروندان از سال گذشته به مقدار 4335 تن (47220 متر مربع) تا نیمه اول مرداد ماه لکه گیری شده و همچنان در جریان است.

وی با یادآوری این که آسفالت معابر خاکی از اولویت‌های بودجه سال 98شهرداری منطقه یک است، بیان کرد: در 6 ماهه اول سال جاری 106160هزار مترمربع از معابر خاکی منطقه یک زیرسازی و آسفالت شده است.

علیزاده  افزود: بیش از 95 درصد از معابر سطح منطقه یک طی این مدت لکه گیری و آسفالت شده است.

وی  خاطرنشان کرد: روزانه چند اکیپ سیار و ثابت آسفالت ضمن گشت زنی در سطح منطقه اقدام به لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر می‌کنند.

شهردار منطقه یک ارومیه با اعلام این که زیباسازی و بهسازی معابر و پیاده روهای سطح منطقه با هدف کمک به رفت و آمد آرام و ایجاد فضای دلنشین شهری انجام می‌گیرد.

وی ایجاد المان‌های شهری، بهسازی معابر و پیاده روهای سطح منطقه و زیباسازی معابر را موجب ایجاد روحیه شاد و مفرح وهمچنین تسهیل در پیاده روی همشهریان دانست.

علیزاده همچنین استمرار خدمات شهری و زیباسازی معابر و مناسب سازی پیرامونی محیطی منطقه را از برنامه‌های مهم شهرداری منطقه یک برای زیباسازی شهری و آراستگی منطقه ای عنوان کرد.

Print
231 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان